כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תיעוד: המעון הממוגן בעולם נחנך בשדרות

עם פתיחת שנת הלימודים החדשה נחנך בעיר שדרות המעון הממוגן ביותר בעולם על ידי ארגון 'כולל חב"ד'. 'מעון חיה מושקא' – על שמה של הרבנית הצדקנית, רעייתו של הרבי מליובאוויטש, הנותן מענה לפעוטות המתגוררים בשדרות, מוכת הקאסמים • גלריה

המעון הממוגן בעולם
המעון הממוגן בעולם

עם פתיחת שנת הלימודים החדשה נחנך בעיר שדרות המעון הממוגן ביותר בעולם על ידי ארגון 'כולל חב"ד'. 'מעון חיה מושקא' – על שמה של הרבנית הצדקנית, רעייתו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל, הנותן מענה לפעוטות המתגוררים בשדרות, מוכת הקאסמים.

מדובר בהשקעה גדולה של כולל חב"ד למיגון המעון, הראשון מסוגו בעיר, ובכלל בארץ, עם אמצעי הגנה המתאימים לעיר שספגה אין ספור טילים במהלך השנים האחרונות.

בנוגע למיגון במעון, בו הושקעו מאמצים גדולים, אומרת הגב' שרון המנהלת: "בעזרת השם לא נצטרך יותר לרוץ למקלט כשיש התראה על צבע אדום. אנחנו יכולים להישאר במקום ופשוט מוגנים".

לא רק בתחום המיגון נעשתה השקעה, אלא גם בתחום החינוכי, החשוב לא פחות. "כמו בכל המעונות של 'כולל חב"ד', גם כאן אנחנו מיישמים את החזון החינוכי של רשת מעונות חיה", מספרת מנהלת המעון הגב' מושקא שרון, "שיטת החינוך מתבססת על הענקת ביטחון ואהבה לפעוטות, שיביא אותם לעצמאות באופן הטוב ביותר, זאת באמצעות שורת פעילויות הכוללים תחושה ותנועה".







































מעון כולל חבד ממוגן ירי קאסמים שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד