י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

פעוטה בת 7 חודשים נפטרה בגן ילדים

פעוטה בת שבעה חודשים איבדה את הכרתה בגן ילדים בתל אביב. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא הובהלה לבית החולים שם נקבע מותה

צילום: קבוצת מדברים תקשורת
צילום: קבוצת מדברים תקשורת

פעוטה בת שבעה חודשים איבדה אחר הצהריים (רביעי) את ההכרה במהלך שהותה בגן ילדים ברחוב התקוה בתל אביב. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא הובהלה לבית החולים שם נקבע מותה.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי הפעוטה הובאה בבוקר לפעוטון על ידי אביה שסיפר כי היא נפלה ולכן היא בוכה. בשלב כלשהו אחר הצהרים, הבחינה המטפלת כי הפעוטה אינה נושמת, הזעיקה את אבי הפעוטה ואת צוותי מד"א ואיחוד הצלה. המשטרה פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע.

יוסף חיים בן ציון מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בפעוט כבן שבעה חודשים ללא הכרה וללא דופק ונשימה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ומצבו מוגדר אנוש".

פראמדיקית מד"א בת-יה אספיר שטיפלה בפעוטה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו פעוטה כבת 7 חודשים, מחוסרת הכרה וללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א שהגיעו החלו בפעולות החייאה ואנחנו המשכנו ביחד איתם לבצע פעולות החייאה מתקדמת שכללו תרופות, עיסויים והנשמות, ובהמשך פינינו אותה לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי ופעולות החייאה".
איבוד הכרה גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד