כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תיעוד ענק: בר מצווה לבניו של הרנטגן

קהל רב בראשות אדמו"רים, רבנים, שרים ואישי ציבור השתתף בשמחת בר המצווה הכפולה לבניו של האדמו"ר הרב ישראל יעקב איפרגן (הרנטגן) מנתיבות • גלריית ענק

תיעוד ענק: בר מצווה לבניו של הרנטגן
שוקי לרר

קהל רב בראשות אדמו"רים, רבנים, שרים ואישי ציבור השתתף אמש (רביעי) בשמחת בר המצווה הכפולה לבניו של האדמו"ר הרב ישראל יעקב איפרגן (הרנטגן) מנתיבות.

במהלך בר המצווה הכפולה, בניו התאומים משה נחמן ושמואל נתן, ערכו סיום על מסכת עירובין בתלמוד בבלי, וכן נשאו כל אחד בנפרד דבר תורה מלא בפלפול, הלכה ואגדה. אביהם האדמו"ר נשא דברי ברכה והודה לאלפים שבאו מקרוב ומרחוק לשמחה הגדולה, ובירך את הקהל בברכת שנה טובה וכל הישועות והברכות.

השמחה שנמשכה עד שעות הלילה המאוחרות בהשתתפות אמנים ומוסיקאים מהארץ ומהעולם ובראשם גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד, ושורה ארוכה של אמנים וזמרים, הרקידו את קהל האלפים במשך שעות ארוכות, כאשר כל העת התקבצו ובאו רבנים, ואורחים רבים לשמוח בשמחת בר המצווה הכפולה.

הרבנים הראשיים לישראל הגר"ד לאו והגר"י יוסף והנואמים הרבים שיבחו בדבריהם את פועלו של אבי חתני השמחה ואמרו כי המהפכה שיצר בעולם התורה והחסד בדרום הארץ ובכל חלקי ורובדי הציבור היא לשם ולתהילה. כמו כן נאם בבר המצווה הגאון הרב ראובן אלבז ראש ישיבת אור החיים.









































































































הרנטגן בר מצווה תאומים מרדכי בן דוד הרבנים הראשיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד