כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הוצאת הספרים 'פלדהיים' תרמה לפרוייקט מתן בספר

תרמה 200 ספרי קריאה לילדים • מנכ"ל 'מירס', אברשה בורשטיין: תרומת פלדהיים ל'מתן בספר' ביטוי לאחריות חברתית בקהילה • גלריית תמונות

הוצאת הספרים 'פלדהיים' תרמה לפרוייקט מתן בספר

הוצאת הספרים פלדהיים החליטה להירתם ל"מתן בספר" – פרוייקט הספרים של מירס ותרמה 200 ספרי קריאה לילדים. התרומה נמסרה לידי אברשה בורשטיין, מנכ"ל מירס, בביקור שערך בסוף השבוע, בחנות הרשת ברחוב השומר בבני ברק. כזכור, מירס הכריזה לפני כחודשיים על מבצע "מתן בספר", חלוקת ספרים למשפחות נזקקות באמצעות עמותות. החברה העמידה לרשות המבצע את מרכזי השרות שלה בריכוזים החרדיים והציבה בהם תיבות לאיסוף הספרים.

מנהלים בהוצ' פלדהיים הסמנכ"ל גדי ליסטנברג ומנהל השיווק והפרסום משה ארלנגר הציגו את פעילותה העניפה של ההוצאה בתחום הספרות התורניתואת תרומתה להעשרת אוצר הספרים היהודי. ההוצאה אור מיישמת את חזונו של מייסדה ומנהלה ר' יעקב פלדהיים שביקש ליצור בית לספרות התורנית האיכותית בכל תחומי היצירה היונקת את השראתה ממקורות היהדות הנאמנה.

אברשה בורשטיין מנכ"ל מירס הודה על תרומת הספרים ואמר, כי מירס רואה ב"מתן בספר", מפעל חברתי מן המעלה הראשונה המשתלב במכלול הגדול של הפעילות החברתית במירס. שיתוף הפעולה עם העמותות, שבאמצעותן מתבצעת חלוקת הספרים, מאפשר ליותר ויותר ילדים לקרוא ספרים ולשתף אותם בחוויית הקריאה.

מנכ"ל מירס הביע את התרשמותו מפעילותה של פלדהיים בתחום ההוצאה לאור של ספרות תורנית. "עולם הספר התורני איננו מוכר לי", ציין מנכ"ל מירס, אך מנוכחות קצרה כאן בחנות יכולתי להתרשם מהמקצועיות, האיכות והמגוון הגדול של הספרות התורנית". בהתייחסו לתרומת פלדהיים ציין, כי הדבר מצביע על מחוייבותה לקהילה בתוכה היא פועלת.

בסיום הביקור קרא להוצאות ספרים נוספות וכן לכלל הציבור שומר המצוות, להשתתף במבצע "מתן בספר" ולהביא למרכזי השרות של מירס בריכוזים החרדיים – ספרי קריאה משומשים במצב טוב. מביאי הספרים אף זוכים לתשורה מיוחדת – סימניה שהופקה במיוחד לנוחותם של משתתפי "מתן בספר". עובדי מירס מתפעלים את הפרוייקט בהתנדבות ומעבירים לעמותות את הספרים לצורך חלוקתם. העמותות המשתתפות במבצע: עמותת על"ה, מוסדות סולם, חברים לרפואה ויד אליעזר.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד