י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

במעמד שר הבריאות: נחנך חדר המיון הקדמי של 'טרם' באשקלון

בהשתתפות שר הבריאות, רב המועצה המקומית, מנכ"ל ברזילי ונציגי קופות החולים התקיים טקס חנוכת הבית למיון 'טרם' באשקלון • שר הבריאות שיבח בחום את הפעילות ואמר "הודות ל'טרם' ישנה הקלה בעומסים בבתי החולים" • במיון 'טרם' יינתן מענה ברפואה דחופה בידי מיטב אנשי המקצוע ובתוך פרק זמן קצר

במעמד שר הבריאות: נחנך חדר המיון הקדמי של 'טרם' באשקלון

בטקס מכובד ומרשים נחנך מיון 'טרם' באשקלון שישרת את תושבי העיר והסביבה. בטקס חנוכת הבית כיבדו בנוכחותם שר הבריאות יעקב ליצמן, רב המועצה המקומית ויו"ר ש"ס בעיר הגאון הרב יעקב אביטן, מנכ"ל בי"ח ברזילי ד"ר חזי לוי, סופיה ביילין סגנית ראש העיר, נציגי קופות החולים ומשרד הבריאות ומנהלי 'טרם'.

במהלך הטקס שיבחו הנוכחים את יוזמת 'טרם' להקים חדר מיון קדמי באשקלון, דבר שישפר באופן משמעותי את איכות הטיפול והזמינות הרפואית בעת מקרה חירום, בכל האזור כולו ויעניק איכות טיפול ושירות חדשני.

רב המועצה המקומית הרב יעקב אביטן הודה לשר הבריאות הרב ליצמן ולהנהלת טרם על הבשורה החשובה שהביאו לעיר וציין את החשיבות הרבה שבפתיחת חדר מיון קדמי מקצועי כמסורת הידועה של 'טרם' ברחבי הארץ.

לאחר מכן נשא דברי ברכה מנכ"ל בית חולים ברזילי ד״ר חזי לוי שאמר "כמנהל בית החולים ברזילי באשקלון אני יכול לספר כי יש לנו עומסים כבדים מאוד במיון ובכלל בבית החולים. לכן אני מאמין מאוד בפתיחת חדר מיון קדמי שכזה, ולתת מענה אמיתי ומקצועי ראשוני למטופלים".

הוא הוסיף כי "זכיתי בתפקידי הקודם במשרד הבריאות לפעול ולקדם מוקדי רפואה הדחופה כדי להנגיש את עולם הרפואה לטובת המטופלים. לא לחינם קבע השר ליצמן כמדיניות לצמצם את העומסים בבתי החולים. פתיחת סניף טרם באשקלון זה חלק מהפתרון שמוביל השר. אני בטוח ש'טרם' כגוף מקצועי יידע להבחין בין החולים שניתן לטפל בהם במקום לבין אלו שנזקקים להמשך טיפול בבית החולים".

שר הבריאות יעקב ליצמן שנשא את הנאום המרכזי באירוע התייחס לאירועים האחרונים ואמר "במדינה שלנו הכול הולך הפוך. איפה שצריך לחלל שבת לא מחללים שבת ואיפה שלא צריך מחללים את השבת. אתם יכולים לצטט אותי שבבתי חולים אני זה שמבקש שיעבדו בשבת כי זה ממש פיקוח נפש, ובמקום זאת מבקשים לחלל שבת במקומות שלא צריך. זאת שערורייה שבבתי החולים נדרשים לעיתים חולים שמגיעים ביום שישי להישאר עד יום ראשון".

בהתייחסו לפתיחת סניף 'טרם' באשקלון אמר "לטרם יש ניסיון גדול והם נותנים שירות נפלא ומקצועי. אני שומע מאנשים רק דברים טובים על טרם. הניסיון שלהם בכל הארץ מאפשר להם להוכיח זאת כל פעם חדש. בזכות טרם יש הקלה בעומסים בבתי החולים. הם מצליחים להוריד בעשרות אחוזים את העומסים שיש בבתי החולים, ומדובר בפעילות חשובה מאד".

השר ליצמן הוסיף כי "מגיע לד״ר חזי לוי הרבה מחיאות כפיים ותודות על המהפכה שהוא מוביל בבית החולים ברזילי. היה קשה לשחרר אותו מהתפקיד הקודם במשדד הבריאות אבל כיום בתפקיד בברזילי הוא הוכיח את עצמו. אני מאמין מאוד בשיתוף פעולה של ברזילי עם טרם לתועלת החולים".

המיון החדש של 'טרם' באשקלון ישרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-84 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה. את 'טרם' פוקדים בכל שנה כמיליון איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.















ליצמן טרם חנוכת סניף אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד