כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הרב מאזוז לנתניהו: "צריך להבין, כל מה שיעשה בשבת אין בו ברכה"

במהלך שיעורו המשודר ב'בחדרי חרדים', הצהיר ראש ישיבת 'כסא רחמים' כי גם פיצוץ הלוויין עמוס וגם קריסת החניון בתל אביב הם תוצאה של חילולי השבת במדינה • תקף גם את החינוך הממלכתי: "אחר כך נוסעים להודו ומתחתנים עם גויות" • צפו בדברים

הגאון הרב מאיר מאזוז. צילום: הראל זנזורי
הגאון הרב מאיר מאזוז. צילום: הראל זנזורי

הגר"מ מאזוז מפתיע ומצהיר כי "חברי הכנסת החרדים צריכים להתנהל בזהירות, לפעמים יש חשבונות שלא להזיק, אבל האחריות מוטלת על ראש הממשלה, כל מה שיעשה בשבת לא יהיה בו ברכה".

את הדברים אמר הרב מאזוז בשיעורו השבועי המשודר ברדיו קול ברמה, והחל מהשבוע גם כאן באתר 'בחדרי חרדים' בשידור חי, ובמהלכו התייחס לסערת השבת, וקרא לראש הממשלה להיזהר בקדושת השבת.

"הקב"ה נתן לנו מתנה טובה את השבת, ראשי הממשלה צריכים להבין כי כל מה שיעשה בשבת אין בו ברכה, ראינו את זה בפרשת המשחן שהעבירו אותו בשבת, והחילונים חגגו התנערנו מעול השבת, ובסוף מה קרה?! המשחן לא עבד, אמרו התיקון שלו יהיה יותר יקר מלהביא חדש. ככה זה השבת תובעת את עלבונה.

"אותו דבר קרה השבוע שיגרו את הלווין עמוס, והוא התפוצץ - הלך מאות מליוני דולרים, ככה היה בעבר עם אל על שחיללו שבת הפסידו מליונים, אסור לפגוע בשבת".

בשלב זה הפתיע הגר"מ מאזוז: "אני לא מדבר על החרדים, לפעמים צריכים להתנהל בזהירות שלא להזיק יותר, אבל ראשי הממשלה הם שצריכים להבין כי זו מתנה וכל מה שיעשה בשבת לא יהיה בו ברכה. הם לא יודעים שהשבת בסוף תתבע את העלבון שלה. זה לא פעם ולא פעמיים קרה במדינה הזו. השבת לא תמחול. גם מה שקרה השבוע הזה, אף פעם לא קרה דבר כזה. יש מהנדסים, יש פקחים. עשרות אנשים קבורים מתחת האדמה. הכל בא מכוון שמזלזלים בשבת".



בנוסף התייחס הרב לחינוך הממלכתי, ואמר: "הגיעו אלי חומרי לימוד שמלמדים בחינוך הממלכתי, יש שם דברי כפירה ממש, כופרים באלוקים מציירים תמונות של אלוקים, הכל כפירה ולעג למה שכתוב בתורה, אחר כך מה קורה הילד גודל עם כפירה, ומה יצא ממנו? מי ששם את הילד שלו בחינוך ממלכתי שלא יופתע אם ילך שמה בהודו, יתחתן עם גויה עם הודית, והילדים שלו יהיו גויים".
הרב מאזוז חינוך חילול שבת משחן עמוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד