כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חקירת נתניהו: בליכוד נחלצים להגנת רוה"מ

השר לוין וח"כ דוד אמסלם יצאו במתקפה נגד רשויות החוק על החקירות המתמשכות לראש הממשלה: "יש פה רדיפה"

נתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
נתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

גם כשראש הממשלה בנימין נתניהו סיים זה עתה נופש בהולנד, יש מי שמגן עליו בחירוף נפש כאן בישראל. כזכור, אמש (מוצ"ש) פרסם ערוץ 2 פרטים חדשים אודות החקירה שמתנהלת בימים אלו נגד ראש הממשלה, ובין השאר נטען כי נבדקת האפשרות לחקור באזהרה את נתניהו על חשדות לכאורה הקשורות לקבלת שוחד.

הבוקר, תקף השר יריב לוין – ששימש בנסיעה האחרונה בתפקיד מ"מ ראה"מ, בראיון ל'קול ישראל' כי "לא היה עוד ראש ממשלה בישראל שנבדק באינספור בדיקות", לדבריו, "הבדיקות והחקירות במדינה נמשכות עשרות שנים ולא פעם מסתיימות בשום דבר והוא מאמין שכך יהיה גם הפעם".

גם ח"כ דוד אמסלם יו"ר ועדת הפנים הגיב בחריפות ואמר כי "ראש הממשלה נבדק ונחקר המון במשך שנים רבות, יש פה משהו לא מובן ולא מוסבר: יש פה ראש ממשלה שבודקים אותו כל הזמן ואני מבין שיש פה רדיפה".

לדברי אמסלם ב'קול חי': "אני מצפה שראש הממשלה ינהל את המדינה מבלי שיבדקו אחריו כל היום, אפשר לחכות שיסיים את כהונתו ואז שיבדקו, במצב הנוכחי לא נותנים לראש הממשלה לעבוד, המשטרה מקבלת אין ספור הודעות על ראש הממשלה וזה משהו הזוי, א"א לחפש את ראש הממשלה כל היום על פרשיות סרק".

כבר אמש, הגיבו מקורבי ראש הממשלה לפרסום ואמרו כי "מאז ניצחון נתניהו בבחירות האחרונות, ואף עוד לפניהן, גורמים עוינים לראש הממשלה, עושים מאמצים כבירים כדי להביא להפלתו של ראש הממשלה על ידי הטחת האשמות סרק".

לדברי המקורבים, "גורמים אלה בתקשורת וסוכניהם, מפעילים לחצים בלתי פוסקים על המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כדי שיפתחו בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה. טענות הסרק שלהם הן שקר מוחלט והן מתבררות כעורבא פרח. אנו חוזרים ואומרים: לא היה כלום, לא היה כלום - כי אין כלום".
הולנד בנימין נתניהו אמסלם ראש הממשלה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד