כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

תושב ב"ב עוכב לאחר שהפיץ תיעוד "בלשיות"

תושב בני ברק עוכב הערב לחקירה במשטרה, בעקבות הפצת סרטון, שפורסם בין היתר גם ב"בחדרי חרדים", בו תועדה קטינה מנסה לרכוש אלכוהול, בחשד לעבירה על חוק הנוער

(משה שי, פלאש 90)
(משה שי, פלאש 90)

תושב בני ברק עוכב הערב (ראשון) לחקירה במשטרה, בעקבות הפצת סרטון בו תועדה קטינה מנסה לרכוש אלכוהול, בחשד לעבירה על חוק הנוער.

במסגרת אכיפה נגד מכירת אלכוהול לקטינים, פועלת לאחרונה משטרת ישראל אף בתוך עיר התורה והחסידות בני ברק, במטרה לשפר את איכות החיים של התושבים ולהגן על בריאותם של בני הנוער תושבי העיר.

לפני כשבוע וחצי פורסם ב'בחדרי' סרטון ממצלמת אבטחה, שם תועדה שיטת העבודה של המשטרה. בתיעוד נראית קטינה, תמימה למראה, שנכנסת לרכוש חטיף ושני בקבוקי בירה, בטבעיות ובתמימות - יחד עם שוטרת בלבוש אזרחי. המוכר מחוייב לוודאות שאינו מוכר לקטינים ועל כן עליו לבקש תעודה מזהה. במידה ומכר לקטין, הוא עלול להיענש בסגירת החנות לתקופה ובקנס של עשרת אלפים שקלים.



המוכר, לאור ניסיון העבר, ביקש תעודה מזהה ומלא קיבל - סירב למכור. יממה לאחר שהתיעוד פורסם ב'בחדרי' עם טשטוש פניהן של הקטינות, הסרטון הופץ ברשת וללא טשטוש ובעקבות כך משטרת מרחב דן עכבה לחקירה את תושב העיר החשוד בהפצת הסרטון.

על אף שאותו מוכר הזהיר חלק מעמיתיו כי ישנה פעילות משטרתית בנושא מכירת אלכוהול לקטינים, המשטרה שיחררה אותו לאחר שהסיר את הסרטון אותו פרסם ברשת החברתית.

למרות שהמידע עבר בין הסוחרים, נסגרו מספר פיצוציות ובוצע שימוע לפני סגירה למספר בעלי קיוסקים נוספים.
אלכוהול בלשיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד