ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מי אמר שחייבים ללכת על מותג?

הרעיונות של הסטייליסטית אורית לבה הם כל-כך פשוטים, עד שכולנו חושבות: איך לא חשבנו על זה קודם? • והפעם: מי אמר שחייבים לשלם על מותגים?

מי אמר שחייבים ללכת על מותג?



במאמרי זה אתחיל דווקא בסוגיה המוכרת כל כך לכולנו: האם הבגד עושה את האדם, או שמא להיפך האדם הוא זה שעושה את הבגד? קשה לי להאמין בתשובה אחת חותכת הנותנת גושפנקא למשפט זה או השני, ולמה? איך זה בא לידי ביטוי בפועל, בחיי היום יום?

ובכן, במסגרת עיסוקי כסטייליסטית אישית, הנפגשת עם לא מעט לקוחות נדרש ממני להתאים הופעות טובות ומיוחדות לכל לקוח בהתאם למידות הגוף, צורת הגוף וכמובן בהתחשב גם בסגנונו האישי, עם מעט העזה חדשה שאני מביאה איתי ביום מפגש זה, לחידוש ורעננות ליצירת סגנונות חדשים.

עם ניסיוני הרב בתחום העיצוב, עבודתי עם מעצבי אופנה, הפקות וחניות. תחום הסטיילינג בענף האופנה, והכוונה לעיצוב ההופעה, פרץ קדימה באופן חדשני ומעשי לכולם.

יש לי לא מעט מחלוקת עם לקוחות, חברים, וחברים למקצוע, כי מותגים עושים את ההופעה, וחשוב לקנות ביגוד מותג.

באופנה, ובעיצוב הופעה בכלל, אין זה משנה מה יהיה כתוב על תווית הבגד, יכול להיות שתמצאו מציאה נחמדה בחניות העודפים שעליהם אני ממליצה בחום (אז מה אם זה בגד משנה שעברה), בשווקים או בבזארים שעלו רמה אחת למעלה (כי כולם מייבאים היום מסין), ויכול להיות שאולי זו חליפה טובה של מותג גבוה זה או אחר שכדאי שיהיה בארון כי בכל זאת הוא חלק ממלתחה בסיסית אחת טובה שכדאי שתהיה לכולם.

כחלק מתחום עיסוקי בעיצוב הופעה אישית, דהיינו סטיילינג אישי, אני נוהגת להגיע לא מעט לארונות הבגדים של לקוחותיי ולבחון אותם מחדש. נכון שלא מעט הפעמים שהיו שיצרתי עבורם ערימה לא קטנה למסירה לצדקה, אך יחד עם זאת גם מצאתי עבורם צירופי לבוש חדישים להופעות יוצאות דופן בתוספות אביזרים שאני מביאה עימי, שדרוגי הפריטים ע"י תיקונים קלים ועוד רעיונות שונים ממש ממלאי בארון הבגדים, כאלה שלא חשבו עליהם קודם.

אני מנחה את לקוחותי השונים, כיצד ליצור הופעות אחרות עם מעט דמיון, תעוזה ויציאה "מהקופסא" הרגילה של לבוש כמו החברה לעבודה, או השכנ ממול. תחושת העדר, או קורבן האופנה בה אני נתקלת מידי יום, נותנת תחושה של חוסר שיק, חוסר יצירתיות או תעוזה לדעת לאמץ מראות חדישים ושוב, הכול בהתחשב במבנה הגוף האישי.



אז תוכלו לבחור מבין האפשרויות המתאימות לכם:

יום כיף איתי, סטייליסטית אישית, הינו רעיון חדיש גם כמתנת יום הולדת. נשוטט יחד בחניות האופנה, אלמד אתכם להכיר מקרוב תכונות בדים שנראה יחד, האם הם מתאימים לכם או לא, נמדוד גזרות ואפשרויות מגוונות של בגדים בייעוץ אישי שלי אליכם, והכי חשוב, אלמד כל אחד או אחת מכם כיצד לא להיות קורבן אופנה בכל עונה ולדעת להראות מצוין ברגע, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. כשמדובר באשה החרדית נקח בחשבון, כמובן, גם את כללי הצניעות.

אשמח להגיע לארון הבגדים האישי, לברור פריטים שאינם הולמים, לשדרג פריטים ולחדש, וליצור רשימת קניות חדשה להמשך קנייה מוצלחת.

אורית לבה , סטייליסטית אישית 0546332463 [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד