כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הד"ר של קלינטון מנסה להרגיע: "הכל בסדר"

המועמדת הדמוקרטית והמובילה לנשיאות ארצות הברית התמוטטה במהלך טקס לזכר נרצחי אסון התאומים, והמטה שלה לא הגיב במשך שעתיים • כעת מפרסמת הד"ר האישית שלה חוות דעת רפואית, בניסיון להרגיע את הציבור האמריקני

הבית הלבן, דאגה? צילום ארכיון
הבית הלבן, דאגה? צילום ארכיון

ד"ר ליסה ברדק, הרופאה הפרטית של הילרי קלינטון פרסמה אמש (א') הודעה לעיתונות על מצב בריאותה של קלינטון, זאת לאחר שבמהלך טקס הזיכרון לציון 15 שנה מאז אסון התאומים התעלפה קלינטון, וסוגית מצבה הבריאותי עלתה שוב על סדר היום התקשורתי בעולם כולו.

בהודעה שפורסמה נאמר כי בתחילה קלינטון סבלה משיעול אלרגי, וביום שישי האחרון כאשר הגיעה לבדיקה התגלתה אצלה דלקת ריאות. "בגלל דלקת הריאות שאובחנה רשמנו לה אנטיביוטיקה והצענו לה לנוח ולדלל את לוח הזמנים הצפוף שלה. בטקס הזיכרון שנערך הבוקר היא סבלה מהתייבשות בגלל החום ששרר שם. בדקתי אותה מיד אחרי המקרה, והיא עכשיו מרגישה טוב ומחלימה יפה" כתבה ד"ר ברדק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבוע האחרון מתמודדת המועמדת לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית עם חרושת שמועות סביב מצב בריאותה הרעוע. לפני שבוע נאלצה קלינטון להפסיק באמצע נאום שנשאה, בשל התקף שיעול שתקף אותה, כאשר לאחר מספר ניסיונות לשתות מים או לקחת סוכריית מציצה לפה נאלצה לרדת מהבמה. שני האירועים, לפני שבוע והבקר, תועדו במצלמות העיתונאים למרות הסגר שהוטל עליהם מצד אנשי האבטחה שסגרו את מתחם העיתונאים ולא הרשו לאף אחד לצאת.

מטה הבחירות של קלינטון, שמנסה זמן רב למצוא דרך כיצד להתמודד עם השמועות על מצב בריאותה של קלינטון, העדיף במשך שעה וחצי לא לענות לטלפונים של העיתונאים שבקשו לברר את מצבה. רק כשכדור השלג החל להתגלגל, ובחוץ נפוצה שמועה כי היא הובהלה לבית חולים, מיהר המטה לפרסם חוות דעת רפואית לצד הודעה לעיתונות, בה נאמר כי בטקס שרר חום כבד וצפיפות שגרמה לקלינטון להתייבש.

נשיא אמריקני עם מצב בריאותי רופף או נתון בסימן שאלה הוא לא דבר שחדש לציבור בארצות הברית. מספיק לציין כי הנשיא ג'ורג' בוש האב כמעט והתעלף בשידור חי לצדו של ראש ממשלת יפן כשהיה בן 68, בדיוק כמו קלינטון. על אף זאת, התנהלות מטה הבחירות של המועמדת הדמוקרטית סביב האירוע האחרון והעובדה שהבוחר האמריקני לוקה בשוביניזם ושנאת נשים, עלולים לפגוע במרוץ של קלינטון לעבר הבית הלבן.

כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הדרמה החלה אתמול, עת רשת 'פוקס ניוז' דיווחה על כך שקלינטון פונתה מהאירוע לזכר הרוגי התאומים. זמן קצר אחר מכן הופיעו התיעוד המדאיג בו נראית המועמדת לנשיאות כשהיא עומדת ונשענת בהמתנה לרכב המאובטח. כשהגיע רכבה והיא החלה לפסוע לכיוונו מספר צעדים, הסתחררה ומעדה, לא הצליחה לעמוד על רגליה לבדה ונזקקה לעזרה ממשית כדי להיכנס לרכב.
הילרי קלינטון בחירות ארצות הברית קלינטון התמוטטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד