י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

על אף הסקרים, החרדים לא דואגים: "לפיד לא יהיה ראש הממשלה"

יאיר לפיד כבר מדיח את נתניהו בסקרים המתפרסמים חדשות לבקרים, אך שר הבריאות ליצמן לא דואג בכלל - "אני עדיין לא מדבר איתו. אתם יכולים להירגע" • דרעי התייחס לשמועות על הברית עם יאיר לפיד, ועל השבת דיבר ח"כ גפני

יעקב ליצמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
יעקב ליצמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

למרות ניסיונות הקרבה לחרדים של יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, המפלגות החרדיות לא קונות את חיוכיו וממשיכות לתקוף אותו ולהבהיר כי אין סיכוי שתקום בעתיד קואליציה עם החרדים – בראשותו של לפיד.

גם תוצאות הסקרים האחרונים שמעניקים לראשונה ללפיד את הסיכויים לרשת את בנימין נתניהו וליטול את כס ראשות הממשלה, לא מדאיגים במיוחד את הנציגים החרדים.

שר הבריאות יעקב ליצמן, שעדיין מתעקש לא לדבר עם לפיד, התייחס אמש (ראשון) לסקרים האחרונים ואמר כי "אני עדיין לא מדבר עם לפיד ולא מתכוון לדבר איתו. אז הוא עלה בסקרים. אני רוצה להרגיע את כולכם: הוא לא יהיה ראש ממשלה!".



ליצמן התייחס לניסיונות הקרבה של לפיד לחרדים. "כיפה בכותל לא אומר כלום. כשלפיד יצביע בעד החוקים שלנו נדבר", אמר השר בטקס הצדעה במלאת עשרים שנה לזק"א ת"א שהתקיים בכפר המכבייה ברמת גן.

בנוסף, השתתף באירוע יו"ר ועדת הכספים משה גפני שבחר להתייחס בנאומו למשבר חילולי השבת על ידי 'רכבת ישראל'. גפני התייחס לפגישת ראשי המפלגות עם נתניהו ואמר כי "אמרתי היום לרה"מ וראשי המפלגות: אתם לא נוהגים בנו כמו שאנחנו נוהגים בכם. אנחנו גם מצביעים על חוקים הזויים שלכם. ציפינו שאתם תנהגו בנו בהתאם ולא תפתיעו אותנו בסיפור כזה של השבת".

גם יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי מיקד את נאומו באירוע לנושאים הבוערים והתייחס לפרסומים האחרונים שדווחו ב"בחדרי חרדים", על פיהם ברית חדשה נרקמת בינו לבין לפיד, "כמו שלפיד הצליח בשיקום שלי בלי לדבר איתי, כך הוא הצליח לקיים ברית איתי מבלי לדבר איתי מילה. תנו להם להגיש שאילתות, הממשלה הזאת תחזיק עוד הרבה זמן", עקץ דרעי את יו"ר 'יש עתיד'.
לפיד והחרדים דרעי ולפיד ליצמן ולפיד משבר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד