כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

קופת חולים 'כללית' מבהירה: "לא פרסמנו בהפלס. לא נשתמש במפיץ הזה"

סוף לסאגה: יו"ר קבוצת 'אפיקים' מסביר כיצד התגלגלה חוברת הפרסום של 'כללית' לעיתון הפלס, מדוע אין כל קשר לשבירת החרם שהוטל על העיתון ואיך הגיבו בביתו של הגראי"ל שטיינמן לפרשה • ב'דגל' מאשרים: "הסיפור מאחורנו"

יגאל רווח מ'אפיקים' מקבל את ברכת הרב שטיינמן
יגאל רווח מ'אפיקים' מקבל את ברכת הרב שטיינמן

"יש שלוש עובדות בסיסיות חשובות - אין אולטימטום ולא היה. שתיים לא היה מפגש רשמי של אנשי כללית ודגל התורה, הם נפגשו באקראי בבר מצוה. שלוש - לעולם לא היה שום פרסום של הכללית בהפלס, זו הייתה הפצה שבטעות חדרה להפלס. קופת חולים כללית כבר שנים רבות מתנהלת בכבוד ומכבדת את כל גדולי ישראל", כך פותח יגאל רווח, יו"ר קבוצת 'אפיקים' בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

בוקר יום שישי, אתה מתחיל לקבל שיחות טלפון על הפרסום בהפלס, לא ידעת כלום קודם?

"בשום אופן. הכללית יצאה בקמפיין הפצה של חוברות בכלל הארץ, בני ברק, ירושלים וכו', אחד המפיצים היה אותו אדם שמפיץ גם את עיתון הפלס ודברים נוספים. בחלק מהמקומות זה הוכנס על ידו לתוך העיתון ובחלק זה הופץ ליד העיתון. המפיץ דחף על דעתו יחד את הפלס והחוברת כדי להקל את ההפצה".

הפלס קיבל תשלום על כך?

"הפלס לא קיבל תשלום עבור פרסום בעיתון, הייתה פה טעות ותו לא. לעומת זאת ביתד שבוע קודם היו 24 עמודים של כללית בתוך העיתון. הצרכן עצמו לא מעורב בכלל בסיפור הזה ואף אחד לא חשב שנשבר החרם, למעט בעלי האינטרסים".

האם אנשי דגל התורה ומקורביו של הגראי"ל שטיינמן קיבלו את הדברים?

"הכללית קיבלה מאיתנו הבהרה ברורה ובהירה שהכל היה עניין של הפצה ובזה תם העניין וכנ"ל כל אנשי דגל התורה קיבלו את הנושא בצורה עניינית. ברגע שהם הבינו שזו הייתה טעות הם הבליגו. הם מכירים את משרד הפרסום אפיקים ויודעים שאין שום סיכוי בעולם שאפגע בגדולי ישראל".

אתה משוכנע שהסיפור הסתיים ולא יהיה מאבק ציבורי?

"חד משמעית. אנשי דגל מגבים ומכבדים את הכללית לאורך השנים. אני משוכנע חד משמעית שלא יהיה מאבק ושום קרב".

מה מגיבים בקופת החולים על התקלה?

"השימוש היה רק במפיץ וברגע שהבנו שהייתה תקלה לא נשתמש באותו מפיץ יותר", אומר רווח ובעצם מספק את ההבהרה הציבורית שנדרשה על ידי אנשי 'דגל' ומרגיע את הרוחות בפרשה.

גורמים רשמיים ב'דגל התורה' מאשרים ל'בחדרי חרדים' את דבריו של רווח ומציינים כי הכל בא על מקומו בשלום לאחר שהבהיר באוזניהם את התקלה הטכנית שקרתה.
הפלס יתד נאמן יגאל רווח כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד