י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נוסטלגיה: הרב עובדיה וההדלפות מהממשלה

וידאו מרתק ממסעות החיזוק שערך הגר"ע יוסף זצ"ל בחודשי אלול בערים ובפריפריה, כדי לקרב את ההמונים לדת ולמסורת

נוסטלגיה: הרב עובדיה וההדלפות מהממשלה

חודש אלול היה אצל הגר"ע יוסף זצ"ל חודש בו היה מכתת את רגליו ויוצא מידי ערב לכל רחבי הארץ, לעצרות התעוררות שע"י תנועת 'אל המעיין' - שהייתה אז בשיא פריחתה.

פעמים, בערב אחד היה הגר"ע מופיע ב-3 מקומות, כמו למשל בטבריה, צפת וקרית שמונה, בעזרת מסוק שהיה יוצא ממתחם בית החולים הדסה בירושלים.

בעצרות אלו היו משתתפים המונים, כשחלק ניכר מהם היו ללא כיסוי ראש, ואף השוטרים והאמאבטחים היו לוקחים חלק באמירת הסליחות, וכשידיהם על ראשם היו מצטרפים לשאגה של שמע ישראל וה' הוא האלוקים.

במהלך עצרות אלו הגר"ע יוסף זצ"ל בחוכמתו היה מתבל את דבריו בענייני השעה ואקטואליה כדוגמת וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' מעצרת תשובה לפני חצי יובל במוסדות 'יתד התשובה' בצפת, שם נראה הרב עובדיה מסביר מה זה 'עשה לך סניגור', מהו עורך דין טוב - עד כדי שהנאשם טוען שגם הוא השתכנע שבכלל איננו אשם... בפעם אחרת התייחס להדלפות מישיבת ראש הממשלה, "מה אנו יכולים לדעת מי יבוא בסוד ה' - שם למעלה אין הדלפות, בממשלת ישראל ברוך ה' תיכף אחרי שעתיים שלוש מישיבת הממשלה, בכל הארץ יצא קום וכולם יודעים כבר. זה אומר לא אני הדלפתי וזה אומר לא אני הדלפתי, אבל שם בשמים אין הדלפות הכל נשאר בסודי סודות", תיאר הגר"ע בשפתו הייחודית.
הרב עובדיה יוסף ממשלות ישראל נוסטלגיה הדלפות סליחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד