י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

יחד עם שרוליק ורדיגר • נשיר ונזמר

אחרי הרבה הבטחות, הנה זה מגיע: אלבומו החדש של שרוליק ורדיגר • עד היום הוא לא מצא כמעט זמן להפיק, והיה צריך לתמרן בין ארועים בהם שר מידי ערב • כעת, כשהאלבום מוכן, כולם יסכימו: היה שווה לחכות

יחד עם שרוליק ורדיגר • נשיר ונזמר

חודשים ארוכים של איסוף חומרים, עבודת אולפן מאומצת, גיוס אנשי המקצוע הנכונים ובעיקר, כוונות טובות שהתקבצו למטרה אחת, הסתיימו עם תוצר אחד מושלם: ישראל ורדיגר, (שרוליק), משיק את אלבומו השני אשירה ואזמרה.

בעקבות ההצלחה הגדולה של האלבום הראשון "בית נאמן בישראל" שהפך ללהיט בכל בית חסידי, כמעט, מושק האלבום החדש בחגיגיות רבה. "זה זמן מרגש עבורי ועבור כל מי שעבד על האלבום והאמין בו", אומר ורדיגר, "עבדנו על האלבום קשה, הקפדנו שהאלבום יכיל סגנונות רבים אך במקביל השתדלנו לשמור על זכות וטוהר הנגינה, כמו שניגנו הלויים בבית המקדש".

האלבום החדש מכיל נגיעות של טובי המלחינים כמו יוסי גרין, איצי וולדנר, פינקי וובער ומשולם גרינברגר לצד כישרונות חדשים. כמו באלבום הראשון, גם בשני: יהושע פריד, המעבד החסידי ומי שמכונה במחוזות מסוימים "המאסטר", ניצח על המלאכה ביד רמה.

"בכדי להימנע מ'תסמונת האלבום השני'- שהיא מנת חלקם של אומנים שהצליחו באלבום הראשון, אך יוצרים ציפייה שתוצאותיה מאכזבת באלבום השני, ניסינו לעקוף את המוקשים וליצור משהו מיוחד ביותר שיגרום להצלחה הקודמת ל...החוויר", מסביר גרשי מושקוביץ' החצי המוזיקלי של "טים הפקות". עכשיו, כשאנחנו כבר אחרי שלב המיקסים, המסטרינג וההפצה לחנויות ברחבי הגלובוס, אני יכול לספר שבחסדי ה' הצלחנו, ומביני דבר ישמחו בתוצאה, כמונו...".




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד