י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ביתר עילית: בת 23 נפצעה מיידוי אבנים

בת 23 נפצעה באורח קל מיידוי אבנים על רכבים בכביש 60 בסמוך לביתר עילית. הצעירה טופלה על ידי צוותי מד"א והצלה יו"ש, ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל, עם רסיסי זכוכיות באזור העיניים

הרכב שנפגע אמש סמוך לביתר עילית (צופן מצב)
הרכב שנפגע אמש סמוך לביתר עילית (צופן מצב)

טרור האבנים על ידי פורעים ערבים הם מעשים שבכל יום וכמעט שלא מדווחים. אולם אמש, בת 23 נפצעה באורח קל מיידיו אבנים בכביש 60 בסמוך לביתר עילית.

פיגוע האבנים אירע אמש (שני) מעט לאחר השעה 23:00, כאשר רכב נסע בכביש 60, פורעים אבנים השליכו אבנים ככל כנראה מאיזור אל חאדר מעבר לגדר והצליחו לפגוע באחד מכלי הרכב שחלפו על הציר.

הרכב שנפגע המשיך בנסיעה עד לכניסה לביתר עילית, שם עצר ודיווח כי אחת מנוסעות הרכב נפגעה מרסיסי זכוכית כתוצאה מניפוץ שמשת הרכב.

הצעירה כבת 23 טופלה על ידי צוותי מד"א והצלה יו"ש, ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל, עם רסיסי זכוכיות באזור העינים.

במהלך היום השליכו פורעים ערבים אבנים לעבר כלי רכב ישראלים בכביש גוש עציון-חברון סמוך לכפר בית אומר, כך גם בסמוך לכפר עוג'ה מצפון ליריחו. בהמשך היום יידו אבנים לעבר רכב בכביש 437 סמוך לחיזמא שבבנימין, בשלושת המקרים ב"ה לא היו נפגעים.

במהלך הערב פורעים ערבים יידו בקבוק צבע לעבר אוטובוס בכביש גוש עציון-חברון סמוך למחנה הפליטים אל ערוב, מדיווח הצלה יו"ש, לא היו נפגעים והנהג לא איבד שליטה. זמן קצר לאחר מכן יידו אבנים והשליכו בקבוק צבע לעבר אוטובוס קו 143 בין חיזמא לשער החירום של אדם, ב"ה גם במקרה הזה לא היו נפגעים.
יידוי אבנים ביתר עילית כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד