ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ח"כ אשר מאשים: "מנסים לסכסך בתוכנו"

בסיור בבית הספר 'נתיבות משה' בחיפה טען ח"כ יעקב אשר: "מנסים בעזרת יועצים לגרום לסכסוכים פנימיים בתוך מפלגת ש"ס או בתוך מפלגת יהדות התורה"

ח"כ אשר מאשים: "מנסים לסכסך בתוכנו"

למרות פתיחת שנת הלימודים, בבית הספר 'נתיבות משה' בחיפה הלימודים עדיין מושבתים וכארבעה מאות וחמישים התלמידים יושבים בבתיהם, זאת בעקבות מצבו הרעוע של בית הספר, כשהאשמות מופנות בעיקר לכיוונה של עיריית חיפה ולעבר ראש העיר יונה יהב.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים" - בית הספר סובל ממצוקת מקום מזה למעלה מעשר שנים ולפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית הודיעו ההורים כי בשל ההתעלמות המוחלטת של העירייה מהתנאים הפיזיים הקשים בהם לומדים הילדים בבית הספר - הם נאלצים להשבית את הלימודים ולא לפתוח אותם עד לפתרון שיאפשר לילדיהם ללמוד באופן תקין.

כזכור, מצוקת בית הספר הגיעה לוועדת החינוך של הכנסת, שם קראו הח"כים למשרד החינוך שלא לתקצב שום פיתוח של מוסד חינוך בחיפה עד שנושא בינוי ביה"ס לא ימצא את פתרונו. כמו"כ, במהלך הישיבה בכנסת קרא ח"כ יעקב אשר למשרד החינוך לבקר במקום ולראות במו עיניהם את התנאים המחפירים.



בעקבות הסערה, הבוקר (שלישי) התקיים סיור בבית הספר שבו השתתפו: שר הדתות דוד אזולאי, סגן השר להגנת הסביבה ח"כ ירון מזוז, יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי, ח"כ יעקב אשר, הרב אליעזר סורצקין מנכ"ל החינוך העצמאי, כשאליהם הצטרף איציק זהבי מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך ובכירים נוספים.

בעת הסיור, האשים ח"כ אשר ואמר כי "מנסים בעזרת יועצים לגרום לסכסוכים פנימיים בתוך מפלגת ש"ס או בתוך מפלגת יהדות התורה", לדבריו, "הזעקה המופנית כלפי העיריה נופלת על אוזניים ערלות, אבל יש למדינה אחריות, יש למשרד החינוך אחריות, הזעקה צריכה להגיע למשרד החינוך", הוסיף.

בוועד ההורים אמרו כי "אנו מקווים כי עם הביקור של הצוות המקצועי אשר נחשף במו עיניו לצפיפות המחפירה אשר איננה קיימת באף בית ספר בעיר חיפה של אף מגזר, יפעלו הצוות הבכיר למנוע את האפליה ויסייעו לפתור את המצוקה ובכך יתקבלו תפילותיהם הרבות כשאחת מהם תפילת מוסף של ראש חודש אלול נערכה ברחובה של עיר כמחאה וכזעקה על כך שלילדיהם אין היכן ללמוד".
יעקב אשר סכסוך חיפה חרדים יעקב מרגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד