ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

פליטת הפה של קלינטון: "כבר קרה בעבר"

נשיא ארה"ב לשעבר שכח לתאם עם אשתו המועמדת לתפקיד גירסאות לגבי מצבה הרפואי, והשניים מסרו דיווחים סותרים

קלינטון. צילום: מרים אלסטר, פלאש90
קלינטון. צילום: מרים אלסטר, פלאש90

התעלפותה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון, מסרבת לרדת מסדר היום התקשורתי בארה"ב. אמש (ב) השתתף בעלה, נשיא ארה"ב לשעבר ביל, באירוע בחירות בלאס וגאס כממלא מקום אישתו, שם נשאל על ידי כתב רשת CBS אודות התעלפותה של הילרי בטקס הזיכרון לאסון התאומים ביום ראשון.

הנשיא לשעבר התפתל, בתחילה אמר: "זה קורה לה לעיתים קרובות. כשהיא מגיעה למצב של התייבשות, וזו תעלומה גם לי וגם לרופאים.." אך מיד תיקן "לעיתים נדירות" והוסיף כי הדבר אירע "לעיתים נדירות בשנים הרבות האחרונות". קלינטון גם ציין כי כידוע אשתו "עובדת כמו שד למרות הכול". והמשיך כי "אתמול בלילה היא כבר הרגישה טוב".

לשאלה אם קלינטון תאריך את חופשת המחלה שלה, ענה בעלה, "אני לא מאמין, אני אהיה בר מזל אם אצליח לשכנע אותה לקחת יום חופש נוסף."

מסתבר שהנשיא לשעבר ביל קלינטון לא תיאם עם אשתו את תגובתו, שכן הילרי קלינטון התראיינה אתמול (ב) בלילה לעיתונאי אנדרסון קופר, כתב רשת CNN וסיפרה ש"אפיזודות כאלה כמו שאירעה לי השבוע קרו בסה"כ פעמיים במשך כל חיי, עד כמה שאני זוכרת. אני מודעת למצבים הללו ואני יכולה למנוע אותם. מה שקרה ביום ראשון זה שהייתי מאוד נרגשת ומעורבת באסון התאומים מתוקף תפקידי כסנאטורית, זו הייתה טראומה אישית מרגשת מאוד", טענה והתעקשה שלא היה מדובר בעילפון אלא באיבוד משקל כתוצאה מהתייבשות והתרגשות.

מאחר ונושא בריאותה של קלינטון אינו יורד מסדר היום, ולאחר שיריבה דונאלד טראמפ הודיע כי השבוע יפרסם דו"ח מפורט על מצב בריאותו, הודיע מטה הבחירות של קלינטון, כי השבוע יפרסם דו"ח מפורט גם על מצב בריאותה של הילרי.
ביל קלינטון דונלד טראמפ מחלה התמוטטות בחירות לנשיאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד