י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המוכרת ב-ZARA ניגשה אלי: "לא מניקים אצלנו, צאי מתא המדידה"

בעודה מסייעת לילדיה למדוד מכנסיים, הניקה חגית תינוקת בת שלושה שבועות בתוך תא מדידה סגור • כשהמוכרת קלטה זאת היא ניגשה אליה בתקיפות: "אצלינו לא מניקים - צאי מתא המדידה" • חגית ההמומה משחזרת את הרגע בו עלו בעיניה דמעות • החברה בתגובה: מקרה שאינו מקובל, נטפל באופן מיידי"

המוכרת ב-ZARA ניגשה אלי: "לא מניקים אצלנו, צאי מתא המדידה"



את הפוסט הבא כתבה חגית לאחר שחוותה חוויה משפילה לעיני ילדיה.

"אם את מניקה ומתחשק לך להיכנס לקנות בזארה- תשקלי שוב!

נכנסתי היום לחנות זארה למחלקת הילדים בקניון עזריאלי במודיעין עם הילדים שלי על מנת לרכוש בגדים לבנים שלי. הבנים (בני 7 ו-5) נכנסו לתא המדידה (היחידי במחלקה) על מנת למדוד את זוגות המכנסיים שבחרנו. מאחר והמכנסיים היו צרים למטה היה להם קשה למדוד לבד את המכנסיים - אז נכנסתי לתא לעזור להם.

לאחר כמה שניות הבת שלי (בת שלושה שבועות) התחילה לבכות - התעוררה רעבה.
הכנסתי אותה לתוך התא, התיישבתי על הכיסא בתא והינקתי אותה. עם היד הפנויה המשכתי לעזור לבנים למדוד. הבן הגדול שלי סיים למדוד ויצא החוצה להניח מחוץ לתא את המכנסיים שלא היו לו טובות. ברגע שפתח את הוילון כדי לצאת המוכרת ראתה שאני מניקה ואמרה לי בגסות: " לא מניקים אצלנו. צאי מתא המדידה". ניסיתי להסביר לה שאני עוזרת לבן שלי למדוד מכנסיים, ושהילדה בוכה מרעב, והיא בשלה- לא מניקים פה. היא אף הגדילה לומר " לכי לשירותים הציבוריים של הקניון ותניקי שם".

חשוב לי להבהיר: אף לקוח לא עמד בתור להיכנס לתא המדידה, הייתי מכוסה בחיתול, לא היו גברים באזור.

יצאתי מהתא וניגשתי למנהלת המשמרת שהייתה קרירה ואדישה ואמרה שאלו הנהלים בזארה.
התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ומי שענתה לי הזדעזעה מהיחס כלפי, ביקשה שאמתין על הקו והתקשרה לסניף לברר. כשחזרה לקו כבר ענתה אחרת ואמרה שאלו הנהלים.

מנהלי זארה היקרים, יש לכם עוד המון מה ללמוד.
תעלו קומה ותראו איך חנויות כמו דלתא, CELIO(חנות בגדי גברים) וקסטרו ילדים הגיבו לבקשתי להניק: הביאו כיסא לפינה שקטה בשמחה ואפילו שאלו אם אני רוצה כוס מים.

מיותר לציין שלא קניתי שם. כנראה שגם לא אשוב לקנות".

בשיחה עם 'לובי נשי - בחדרי חרדים', משחזרת חגית את הרגעים המעליבים ומשתפת: "לא אשקר, באותו רגע שהיא פנתה אלי כך, עמדו לי דמעות בעיניים. אפשר להגיד הכל - אך מדוע בצורה כה גסה ואדישה"? היא אינה מבינה.

גם הילדים קלטו את האווירה המתוחה. בערב כשהשכיבה אותם לישון, החמיאה להם על הצורה הבוגרת בה התנהגו היום. "בני בן השבע אמר לי:'המוכרת בחנות לא התנהגה יפה'".

לחגית חשוב להבהיר שאינה מחפשת להבעיר אש ולצאת למחאות המוניות, היא כן מבקשת למנוע את היחד המזלזל הזה בנשים כמוה שלא מחפשות לעורר פרובוקציה אלא נקלעו למצב בו הן צריכות להאכיל תינוק קטן במקום ציבורי, בצורה הכי מכובדת. "וכמובן להדגיש שהיא יכולה היתה להיות יותר אנושית וכמוה הנשים האחרות שהתייחסו למקרה", היא אומרת.

מקבוצת זארה נמסר:
"אנו מתנצלים על המקרה שאינו מקובל בחברה, ונטפל בכך באופן מיידי".
זארה הנקה בגדי ילדים הנקה בציבור מוכרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד