י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סער ל'בחדרי': כשיהיה לי מה להודיע - אודיע

שר הפנים לשעבר ובכיר הליכוד הכחיש את הדברים שיוחסו לו על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים בבחירות הקרובות

סער. צילום: ים אלסטר, פלאש 90
סער. צילום: ים אלסטר, פלאש 90

לאחר שפורסם היום (שלישי) בשמו של שר החינוך והפנים לשעבר גדעון סער, כי הוא הודיע על חזרתו לפוליטיקה, סער מכחיש את הדברים ל"בחדרי חרדים".

לדברי שר החינוך והפנים לשעבר: "הדברים שיוחסו אליי, לא נאמרו על ידי. כשיהיה לי מה להודיע, אודיע", אמר סער ל"בחדרי חרדים".

כאמור, קודם לכן פורסם כי במהלך ביקור בישיבת בני עקיבא באפרת אמר סער כי "סוף פסק זמן להיגמר. אתמודד בבחירות הבאות". אך הדברים כאמור הוכחשו על ידו.

כזכור, בשנת 2014 הפתיע סער את הפוליטיקה לאחר שהודיע על נטילת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

"החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים", כתב סער בזמנו, "אני רוצה להיות עם משפחתי בזמן הקרוב. רציתי לעשות את זה לפני תשעה חודשים וחצי", הוא הוסיף.

סער הוסיף בהודעת הפרישה מהפוליטיקה כי "אחרי החגים אתפטר מהכנסת ומהממשלה, לאחר ששקלתי, חשבתי והתייעצתי רבות, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. אני מבקש עתה לחיות חיים אחרים מהחיים הציבוריים ולהתמודד עם אתגרים חדשים ושונים. ואולי גם קצת ליהנות".

"ב-12 שנים האחרונות ייצגתי אתכם ואת הציבור - לא הייתי יכול לעשות שום דבר ללא תמיכתכם. שה לעזוב ולעשות את הצעד, תמיד יש סיבות למה לא לעשות זאת", אמר והוסיף כי "האמת ששקלתי לעשות את זה בטרם הבחירות, כשהשר לשעבר כחלון הקדים אותי. רציתי לעשות את זה לפני תשעה וחצי חודשים, רציתי לעשות את זה עם הולדת בני דוד בכדי לבלות זמן לצדו".
גדעון סער פוליטיקה חזרה שר פנים ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד