כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הנשיא לשעבר שמעון פרס פונה לבית החולים; מצבו קשה

נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס פונה הערב לבית החולים תל השומר לאחר שעבר אירוע מוחי. לשכת פרס: "רופאיו החליטו להרדימו ולהנשימו כדי להקל על המשך הטיפול"

נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס (Basal Awidat/Flash90)
נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס (Basal Awidat/Flash90)

נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס (93) פונה הערב (שלישי) לבית החולים תל השומר לאחר שעבר אירוע מוחי.

מלשכתו של פרס נמסר תחילה כי "הנשיא התשיעי שמעון פרס אושפז בבית החולים תל השומר כשהוא סובל מאירוע מוחי. מצבו יציב והוא נמצא בהכרה מלאה. הוא מקבל ברגע זה טיפול תרופתי בהתאם".

אלא שזמן קצר לאחר מכן נמסר כי הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ, שם הוא מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה. מלשכתו של פרס נמסר: "רופאיו החליטו להרדימו ולהנשימו כדי להקל על המשך הטיפול. הוא צפוי לעבור בדיקת סי-טי כדי לקבל הערכת מצב מלאה ומדוייקת".

הרב הראשי, הרב דוד לאו, ביקש מהציבור להתפלל לרפואתו של פרס, שמעון בן שרה, וציין כי "למר פרס יש זכויות רבות בפעילותו רבת השנים למען עם ישראל ובחיזוק בטחונה של מדינת ישראל מאז היווסדה וראוי שכולם יצטרפו בעת הזאת בתפילה להחלמתו".

הראש"ל הרב הראשי לישראל הגר"י יוסף אמר בשיעור היום: "צריך להתפלל לרפואתו של הנשיא שמעון פרס, לזכותו עומדת הצלת עולם התורה, הוא ייסד את הפטור לבני ישיבות והיה לו הערכה רבה לתורת ישראל מרן האבא זצ״ל הוקיר לו טובה על כך עד סוף ימיו".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר הערב: "אני עוקב בדאגה אחרי הדיווחים מבית החולים ומתפלל יחד עם העם כולו להחלמתו של שמעון ידידי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני מאחל לנשיא לשעבר שמעון פרס החלמה מהירה. שמעון, אנחנו אוהבים אותך והעם כולו מייחל להחלמתך".

ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג אמר: "מאחל לך נשיאנו לשעבר ויקירנו לתמיד שמעון פרס שתחלים במהרה ותשוב להשמיע את קולך החכם הצלול והמפוכח. רפואה שלמה".

כזכור, פרס אושפז לפני כחצי שנה בתל השומר למשך יומיים, בעקבות הפרעת קצב לב קלה. שבועיים קודם לכן פונה פרס לבית החולים אחרי שלקה בהתקף לב קל.

פרס עבר צנתור בהצלחה, ולאחר חמישה ימי אשפוז שוחרר לביתו.
שמעון פרס אירוע מוחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד