י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'אסון משפחת גרוס': המדביר יואשם בהריגה

יוסי ברקן, המדביר מ"אסון ההדברה של משפחת גרוס", בו נהרגו שתי בנות המשפחה - יעל ואביגיל ע"ה, יואשם באשמת הריגה

(הדס פרוש, פלאש 90)
(הדס פרוש, פלאש 90)

יוסי ברקן, המדביר מ"אסון ההדברה של משפחת גרוס", בו נהרגו שתי בנות המשפחה - יעל ואביגיל ע"ה, יואשם באשמת הריגה. כך דיווח הערב (שלישי) גיא פלג ב"ערוץ 2".

פרקליט המדינה שי ניצן החליט כי המדביר יואשם בהריגה של שתי האחיות יעל בת ה-4 ואביגיל בת 1.7, ולא בגרימת מוות ברשלנות.

בנוסף, יואשם בגרימת חבלה חמורה לשני האחים רפאל יצחק אייזיק בן החמש ואחיו חיים מיכאל שלמה בן ה-7, שנפצעו באורח אנוש באירוע, ולאחר מכן החלימו בחסדי שמים.

כבר כחודש לאחר הטרגדיה בגבעת מרדכי בירושלים, המשטרה הודיעה כי נמצאה תשתית ראייתית נגד המדביר ותיק החקירה הועבר לפרקליטות המחוזית לצורך בחינת הראיות.

לפני כשנה וחצי, ההורים - מיכל ושמעון גרוס, חבקו בן נוסף למשפחה, ‏לשמחת כל עם ישראל שהעתירו רבות לרפואת שני הבנים שהיו במצב קשה מאוד.

מאז שחרורם מבית החולים הפך האב למרצה מבוקש. בכל מקום הוא מספר את סיפור הגבורה וההתמודדות הקשה עם פטירת בנותיו הקטנות, וברגעים הקשים במקביל בבית החולים.

באותה התקופה, אף הוכנס ספר תורה לזכרם של הבנות לבית הכנסת חניכי הישיבות בגבעת מרדכי כשלוחמי האש בירושלים ובעיקר מתחנת גבעת מרדכי, אבטחו את המעמד. הכבאים נמצאים מאז האסון בקשר הדוק עם המשפחה, ובמיוחד עם ילדי המשפחה שבאים לתחנה, שם הם מפעילים את ציוד הכיבוי, צופים באימוני לוחמי האש, וכדברי הכבאים הם "מרגישים שהם חלק ממשפחת לוחמי האש". האבא אף מוסר שיעור בתחנה פעם בשבוע.
יוסי ברקן הדברה אסון ההדברה משפחת גרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד