כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לאחר שמונה ימים במעצר: שמעון שר שוחרר למעצר בית

פרשת השחיתות בנתניה: לאחר שבוע במעצר, השופט עמית מיכלס שיחרר את שמעון שר, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בנתניה, למעצר בית למשך שבוע וחצי

שמעון שר בבית המשפט. צילום: פלאש 90
שמעון שר בבית המשפט. צילום: פלאש 90

פרשת השחיתות בנתניה: לאחר שבוע במעצר, השופט עמית מיכלס שיחרר את שמעון שר, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בנתניה, למעצר בית למשך שבוע וחצי.

הרב שר ישהה במעצר בית בביתו, ויוכל לצאת לסליחות במוצאי שבת בבית הכנסת צאנז ברחוב הרמ"א בקרייה, שם מתפללים במהלך החגים.

חלק תנאי השחרור הם הרחקה ואיסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה למשך 60 יום, כך נאסר עליו ליצור קשר עם חלק מבנותיו שמסרו עדות במשטרה בקשר לפרשה עד לסיום ימי מעצר הבית. בנוסף ייאסר עליו להכנס לעיריית נתניה ולהחברה הכלכלית למשך כחודשיים.

צו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 180 יום, הפקדה כספית או ערבות בנקאית בסך 70,000 ₪, התחייבות עצמית בסך 100,000 וערבות צד ג' בסך 100,000 ש"ח.

עו"ד אושר רובינגר פרקליטו של שר, מסר' ל'בחדרי' כי בעניין איסור יצירת קשר עם בנותיו, כי הוא מקווה כי המשטרה תאפשר להם לשוחח עוד לפני תום ימי מעצר הבית.

פרשה 255 הינה חקירה מסועפת שמנהלת להב 433/יחידה ארצית של משטרת ישראל בשיתוף עם חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים, בחשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי מספר מעורבים בהקשר לתחום הנדל"ן בעיר נתניה. החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

"אני מתקשה להבין למה לוקחים פרשה אחת ומחברים אותה עם פרשה שניה" אמר עו"ד עמית חדד פרקליטו של שר בשבוע שעבר, "אני מבין שהיה שידור חוזר של שנת 2007, טענו את אותם טענות, תרומות שקיבלו מוסדות צאנז תמורת טובות הנאה. הטענות נבדקו עד דק ואחרי שסרקו את כל החשודים הגיעו למסקנה שאין כלום, סגרו את התיק, הלקוח שלי המשיך לכהן בתפקיד ואז ב-2007 אף אחד לא עלה בדעתו שצריך לעצור את הלקוח שלי. מה השתנה, מה היה שונה משנת 2016, ב-2016 היד קלה על ההדק.

עוד הוסיף, "ב-2007 העניין הזה נחקר והמשטרה לא הצליחה להוכיח שום דבר, התיק נסגר. גם כאן בסופו של יום אחרי שיבדקו וכבר יתחילו לבדוק יגלו שאין דברים ממש. מדובר בסך הכל בשברי מידע, ברסיסים של שמועות שכל פעם מידי כמה שנים מישהו אחר שומע אותם ואומר אם זה מעניין או לא".
שמעון שר פרשת השחיתות נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד