כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

קריאת תגר ב'הבית היהודי': בכירים במגזר הדתי יתמודדו נגד בנט

קריאת תגר • הרב יצחק חי זאגא, מייסד 'רוח ירושלמית', יתמודד על תפקיד יו"ר ה'בית היהודי' במטרה להדיח את היו"ר הנוכחי, שר החינוך נפתלי בנט • אל"מ יונתן ברנסקי, מהבכירים במגזר הדתי-לאומי, שוקל אף הוא להתמודד נגד בנט: "צריך להדליק את האורות מחדש"

קריאת תגר ב'הבית היהודי': בכירים במגזר הדתי יתמודדו נגד בנט

פרסום ראשון: קריאת תגר בבית היהודי נגד מנהיגותו של שר החינוך נפתלי בנט. "בחדרי חרדים" חושף כי הרב יצחק חי זאגא, מייסד 'רוח ירושלמית', החליט להתמודד חזיתית על תפקיד יו"ר ה'בית היהודי' במטרה להדיח את היו"ר הנוכחי שר החינוך נפתלי בנט.

זאגא הוא בוגר ישיבות 'מרכז הרב' ושעלבים, מלמד במספר מסגרות תורניות ובעל תואר שני במשפטים ומינהל עסקים.

הערב (רביעי) בשיחה עם "בחדרי חרדים" אישר זאגא את הדברים והוסיף כי "בשעות הקרובות אוציא הודעה מסודרת", לדבריו, "למרות שאתמודד מול בנט - אין לי כל כוונה ללכת על קמפיין שלילי נגדו אלא לדבר על מה כן צריך לעשות, יש לנו אמירות חברתיות, תורניות וכלכליות", אמר ל"בחדרי חרדים".

למרות דבריו המפוייסים ל"בחדרי חרדים", באתר 'רוח ירושלמית', פרסם זאגא ביקורת מרומזת נגד בנט, "מדליקים את האורות בבית היהודי, לפעמים נורה נשרפת, הלהט הלך והאורות בבית מתעמעמים ולפעמים זו בעיה בזרימת החשמל או סתם חוטים שהתרופפו, אבל לפעמים צריך פשוט ללחוץ על המתג, זה הזמן להדליק את האורות מחדש בבית היהודי", כתב זאגא נגד הקו הפושר של יו"ר המפלגה הנוכחי.

בנוסף, "בחדרי חרדים" חושף כי אל"מ יונתן ברנסקי, הנחשב לגורם בכיר במגזר הדתי לאומי שוקל אף הוא בימים אלו להתמודד מול בנט במטרה לרשת ממנו את תפקיד יו"ר המפלגה.

ברנסקי שימש בעבר בתפקיד סגן מפקד אוגדת עזה ומפקד צוות במכללה הבין-זרועית לפיקוד ולמטה. בנוסף, הוא פיקד על הגדוד החרדי 'נצח יהודה' והוא ממייסדיה של עמותת 'נצח יהודה' - הפועלת לשלב חרדים בגדודי ויחידות צה"ל ופועל ששילובם בצה"ל לא יפגע באמונתם. כיום הוא משמש גם, כמנכ"ל העמותה.

בשיחה עם ברנסקי הוא אישר ל"בחדרי חרדים" כי הוא מתכוון להתמודד ב'בית היהודי' ולא הכחיש את כוונתו להתמודד על תפקיד היו"ר, מול נפתלי בנט.

יצוין, כי לעת עתה נראה כי לאף אחד מהמועמדים אין סיכוי אמיתי להדיח את היו"ר בנט, ובסביבתו של בנט אף נהנים מהעובדה שנושא המפקד ב'בית היהודי' עולה לכותרות.
הבית היהודי יצחק חי זאגא יונתן ברנסקי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד