י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: מפרקים את המזוודה של בלדר הסמים מבני ברק

צפו בתיעוד: בלשי משטרה לכדו את משה קליין מבני ברק וחשפו במזוודתו 7 קילו של סם מסוכן • כך זה נראה

צפו: מפרקים את המזוודה של בלדר הסמים מבני ברק
משה קליין במעצרו בנתב"ג צילום: צילום מסך



ביום ראשון השבוע הוגש כתב אישום נגד תושב בני ברק, משה קליין שהבריח כ-7 קילו סם מסוג קוקאין לישראל ונעצר בשדה התעופה. סרטון שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מציג תיעוד של הרגעים הראשונים של תפיסת הסמים.

כפי שניתן לראות בסרטון, קליין מספר לחוקרים מהיכן הגיע עוד טרם פתיחת מזוודתו. מה שמעיד שמעצרו בוצע לאחר מידע מודיעיני שהגיע למשטרה.

השוטרים פותחים את המזוודה, מרוקנים אותה מתוכנה ובאמצעות סכין חתכו את דופנה, שם הם מגלים 10 אריזות עטופות בניילון בצבע כסף, ובתוכן סם קוקאין במשקל של כ-6.900 קילו בשווי מיליוני שקלים.



במהלך הדיונים בבית המשפט התברר כי מדובר במשלוח אחד מתוך רבים, ובימ"ר נגב החקירה נמשכת.

משה קליין, על פי כתב האישום, קיבל תשלום של 40,000 ש"ח עבור ההברחה, אולם נלכד בנתב"ג. חברו של קליין שטס יחד איתו נעצר רק יממה לאחר מכן, וברשותו לא אותרו סמים. לאחר מספר ימי מעצר הוא שוחרר והחקירה מתנהלת.

קליין בן ה-21 נעצר לפני שלוש וחצי שבועות בי"ז אב, ומאז הוארך מעצרו מספר פעמים בבית המשפט עד למחר. פרקליטות מחוז מרכז שהגישה את כתב האישום תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי מרכז.

עו"ד ניר יסלוביץ', פרקליטו של הנאשם משה קליין, אומר הערב (ד') ל'בחדרי חרדים' כי הנאשם טוען כי נאמר לו שיש בתוך המזוודה זה אך ורק יהלומים. "כמובן, שאם הלקוח שלי היה יודע שיש בתוך המזוודה סמים, הוא לא היה מעז לקחת את המזוודה ולהוביל אותה ארצה". עוד הוסיף, "אני סמוך ובטוח שבית המשפט ימצא לנכון לשחרר את הלקוח שלי ממעצר עד תום ההליכים ויעשה משפט צדק".

במסגרת החקירה נעצרה גם צעירה בת 25 תושבת ביתר עילית. היא שוחררה למעצר בית.
קוקאין הברחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד