כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סערה בעקבות חשיפת 'בחדרי': "שר החינוך ייאלץ להתערב בחיפה"

סערה בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים', אודות תמיכת שר החינוך בראש עיריית חיפה בפרשת בית הספר 'נתיבות משה' • ח"כ גפני מאשים: "אנשי יהב הפיצו את הידיעה והיא לא נכונה" • גורם בכיר: "בעקבות החשיפה, בנט יהיה חייב עכשיו להתערב"

משה גפני, צילום: פלאש90
משה גפני, צילום: פלאש90

סערה פרצה הערב (רביעי), בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים': האם עתה שר החינוך בנט ייאלץ להתערב במחלוקת בחיפה?

כזכור חשף 'בחדרי' כי בפגישה שהתקיימה אתמול בין ראש העיר חיפה יונה יהב למנהל המחוז החרדי איציק זהבי, הבהיר יהב לזהבי כי השר בנט ומנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן, מעניקים לו גיבוי במאבק מול בית הספר 'נתיבות משה' בחיפה.

על פי הפרסום ב"בחדרי חרדים", יהב הוסיף ואמר לזהבי: "גם אתה הרי יודע שאני בקשר עם השר בנט ואני גם משוחח עמו רבות, אפילו אמש שוחחתי עימו".

הערב, התייחס יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לפרסום ב'בחדרי חרדים', ואמר בראיונות שהעניק לתחנות הרדיו החרדיות, 'קול חי' ו'קול ברמה', כי דבריו של יהב אינם נכונים וכי שר החינוך בנט אינו מגבה את יהב.

"יהב יכול לומר ששר החינוך מגבה אותו מה שעובדתית לא נכון", אמר גפני למשה גלסנר ב'מהדורה המרכזית' ב'קול ברמה', "אכן, יש לתקשורת השפעה גדולה בעניין הזה ושר החינוך אמור להתערב בעניין ולפגוש את ראש העיר, אנחנו לא מתכוונים להרפות".

בהמשך טען גפני כי "ההודעה הזו שיצאה מראש העיר הפתיעה את אנשי משרד החינוך בזה שאמר להם ששר החינוך מגבה אותו - זה פשוט שקר, לא נכון, הוציא את זה היחצ"ן החרדי של יונה יהב שגם הוא ייתן את הדין על העניין הזה", האשים גפני גם ב'קול חי' וגם ב'קול ברמה'.

בעקבות האשמותיו של גפני, דוברו החרדי של יהב מסר לתחנות הרדיו כי "כי שוב חבר הכנסת גפני משקר בשידור חי בדברים שניתנים לבירור ועוד יוכחו במקומות המתאימים לכך. ההודעה שפורסמה באתר 'בחדרי חרדים' בנושא תמיכתו של בנט ביהב בעניין בית הספר 'נתיבות משה', לא יצאה משום גורם מסביבתו של יהב או דוברו".

גורם פוליטי אמר הערב ל'בחדרי חרדים' כי "הפרסום אצלכם גרם לכך ששר החינוך בנט יאלץ להתערב בנושא מצוקת בית הספר 'נתיבות משה' בחיפה, וכפי שבנט הבטיח היום לעשות, זאת למרות שלפני ימים ספורים הוא התעקש שלא להתחייב על התערבותו בנושא".
משה גפני נפתלי בנט יהב נתיבות משה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד