י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

200 מיליון לחילונים, פירורים לחרדים ולערבים

עוד סימן לפגיעה הבוטה בחרדים בירושלים: מחזור הכספים של המנהלים הקהילתיים כולל 200 מיליון שקל למגזר הכללי, לעומת 25 מיליון בלבד לחרדי

כיכר ספרא. צילום: פלאש 90
כיכר ספרא. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

נתונים מקוממים הוצגו אמש (ה) בישיבת ועדת הכספים של עיריית ירושלים, ומהם עולה כי הציבור החרדי מופלה דרמטית לרעה, יחד עם המגזר הערבי.

יולי בן לביא, מנהל מחוז ירושלים בחברה למתנ"סים, הציג בפני חברי הועדה את דו"חות המנהלים הקהילתיים, וסקר את המחזורים הכספיים של 28 המנהלים בעיר, כאשר החלוקה המספרית ביניהם היא כשליש לכל מגזר (כללי, חרדים וערבים).

מהנתונים התברר שהמחזור הכספי של 28 המנהלים יחד הוא 240 מיליון שקל בשנת 2015, מתוכם 15 מיליון למגזר הערבי. 25 מיליון למגזר חרדי ושאר 200 מיליון השקלים למגזר הכללי.

הנציגים החרדים שנכחו בישיבה היו בהלם, "זו שערוריה שאין דוגמתה", אומר אחד מהם בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "הקיפוח והאפליה נגד החרדים בלתי נסבלים. ושלא יסבירו שזה הכנסות אישיות של המנהלים, כי זה עצמו מגיע מכלים שהעירייה נתנה להם, כמו בריכות וכדומה".

חבר מועצה נוסף מזכיר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בהמשך לאפליה המשוועת בתקציב העירייה בתרבות, ספורט וכדומה, שגם שם מאות מיליונים מחולקים במגזר הכללי מול כ-30-35 מיליון שקל בלבד במגזר החרדי".
מתנסים תקציב ירושלים אפליה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד