י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חולה נפש ניסה לרצוח גבאי בית כנסת "כי חשב שהוא נוצרי"

כתב אישום מזעזע נגד תושב ירושלים, חולה פסיכיאטרי, שניסה לרצוח גבאי בית כנסת בגבעת זאב ביום שלישי שעבר • לא לבעלי לב חלש: תיאור מלא ומפורט של התקיפה הבריונית בניסיון להרוג את הגבאי הישיש בן ה-65

חולה נפש ניסה לרצוח גבאי בית כנסת "כי חשב שהוא נוצרי"

כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים, חולה פסיכיאטרי, שניסה לרצוח גבאי בית הכנסת בגבעת זאב.

על פי כתב האישום, ביום שלישי שעבר בשעה 3:30 לפנות בוקר הגיע הנאשם לבית כנסת "אוהל ישראל" בהר שמואל שבגבעת זאב. משראה את גבאי בית הכנסת מגיע גם הוא, החליט להרוג את הגבאי, בשל אמונתו כי מדובר בנוצרי שעליו להרוג.

הנאשם החל לצעוק על הגבאי בן ה-65 והניף לעברו כסא, הגבאי מנע באמצעות ידיו את זריקת הכסא לעברו. בשלב זה התנפל הנאשם על הגבאי בחמת זעם והחל להכות אותו מכות נמרצות בבעיטות ובאגרופים לעבר ראשו, פניו, חזהו וגבו, במטרה להרוג אותו.

הגבאי נפל וזה רכן מעליו והמשיך להכותו מכות נמרצות באמצעות אגרופים ובעיטות, בכל חלקי פלג גופו העליון, זאת במשך חצי שעה (!) עד שהתעייף. הגבאי זעק "הצילו" והתחנן לתוקף שיניח לנפשו, כאשר מסביב שלולית דם.

רק כעבור חצי שעה הגיע לבית הכנסת אחד השכנים ששמע את זעקות הגבאי, והזעיק משטרה. בהמשך השתלט השכן יחד עם אנשים נוספים נוספים על התוקף והרחיק אותו מהגבאי עד להגעת כוחות משטרה למקום.

כתוצאה מהאלימות הקשה, נגרמו לגבאי שברים רבים בעצמות פניו, בין היתר שברים מרובים בעצמות, בארובות העיניים, שבר בצלעות וכן דימום מהאוזניים. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שם אושפז במצב קשה, בהמשך השתפר מצבו.

הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את התוקף שהואשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
נסיון רצח בית כנסת פצוע גבאי נוצרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד