כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שאפו לאלעד: דרעי יעניק פרס לפרוש

אלעד היא העיר החרדית היחידה בפעם השניה ברציפות, הזוכה בפרס הניהול התקין של משרד הפנים

צילום: יואב דותן
צילום: יואב דותן

ראש העיר אלעד ישראל פרוש התבשר השבוע על ידי מנכ"לית משרד הפנים אורנה הוזמן בכור, על זכיה נוספת, פעם שניה ברציפות, בפרס הניהול התקין של משרד הפנים, לשנים 2014-2015, מידי שר הפנים אריה דרעי.

במכתבה כותבת המנכ"לית כי "אני שמחה להודיע על זכייתכם בפרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנים 2014-2015".

בהמשך היא מאחלת לראש העיר "הצלחה בשימור ההישגים בשנים הבאות וכן שיפור מתמיד בניהול המערכת הכספית, הקפדה על כללי המנהל התקין וקידום רווחת התושבים, במסגרת התקציב הנתונה". במהלך השבוע הקרוב יתקיים טקס בו יקבל ראש העיר את הפרס מידיו של שר הפנים אריה דרעי.

יצוין, כי אלעד היא העיר החרדית היחידה, וגם זו בפעם השנייה ברציפות, המקבלת מידי שר הפנים את פרס הניהול התקין. הפרס הקודם ניתן על השנים 2013-2014, והפרס הנוכחי הוא המשך רציף של הניהול התקין, המוכר לפרס על ידי משרד הפנים.

הפרמטרים לפיהם נקבעות הרשויות שמקבלות את הפרס, הם רבים ונבחנים לאורך זמן ארוך. בסיום הבחינה, המקיפה את כל הרשויות המקומיות בארץ, קובעת ועדה מקצועית אלו רשויות מקבלות את הפרס.

פרוש אמר ל"בחדרי חרדים" כי "מדובר בתעודת כבוד לעיר. בעבודה משותפת של כל חברי הנהלת העיר, אנחנו מצליחים להוכיח שוב כי עיר חרדית לא נופלת ברמתה מכל עיר אחרת, גם מבחינת איכות החיים שיש בה וגם כפי שמשרד הפנים מצא – ברמה הניהולית והמקצועית שלה. אנחנו מודים לקב"ה שמסייע לנו להוביל את העיר למקום טוב יותר לרווחת התושבים כולם".



אלעד שרוליק פרוש אריה דרעי מחמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד