י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מרמרה 2: זועבי משתמשת ב'גוי של שבת'

חברת הכנסת הפרובוקטורית לא לקחה סיכון הפעם, אבל אחת מיריבותיה מהליכוד זיהתה את התרגיל

ממתינים למרמרה. צילום ארכיון: Aaed Tayeh/Flash90
ממתינים למרמרה. צילום ארכיון: Aaed Tayeh/Flash90

11 נשים יצאו אמש (רביעי) מברצלונה ב"משט הנשים" לעזה, הכולל 2 ספינות קטנות, כשאליהם הצטרפה חברת פרלמנט אירופי משבדיה. אמנם הפעם ח"כ חנין זועבי לא משתתפת במשט, אולם לטענת ח"כ ד"ר ענת ברקו, העוזרת הפרלמנטרית של זועבי – יהודית אילנית, נשלחה על ידיה להשתתף במשט האנטי ישראלי.

"ח"כ חנין זועבי בכלל לא פראיירית", כתבה ברקו הבוקר (ה), "היא ידעה שאם היא תיקח חלק בקרוז נוסף לעזה – היא עלולה להיתקל בכל מיני הגבלות ובעיות נוספות. אז בשביל מה היא צריכה את זה?!, על אחת כמה וכמה בשביל מה היא צריכה את זה, אם היא יכולה לשלוח לשם, במקומה, את העוזרת שלה – אחת בשם יהודית אילני?!"

כאן מצאה ברקו דימוי בהחלט מעניין: "אז מסתבר שכמו שאצלנו יש גוי של שבת, אצל חה"כ זועבי יש 'יהודית של משטים'. ואכן, אותה עוזרת נאמנה עושה ממש בשעות אלו את דרכה בים לכיוון עזה (לא לפני שעשתה כיף חיים בתחנת המוצא – ברצלונה)", הוסיפה.

"אבל כמו שמיס מרמרה לא פראיירית, גם אני לא: שלחתי פנייה לקצין הכנסת ובו דרישה לסיים את העסקתה של אותה גברת אילני – שאת מקור פרנסתה תחפש לא על חשבון משלם המסים הישראלי שכנגדו היא פועלת באופן בלתי חוקי", תקפה את זועבי.

לסיום כתבה כי "כמו כן, דרשתי מקצין הכנסת לשלול מאותה גברת את אישור הכניסה למשכן – שאת הכנסת תראה רק באמצעות צפייה במסך. ואגב, לא אכפת לי אם הצפייה הזו תתבצע ביבשה, באוויר או בים".
חנין זועבי משט עזה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד