כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מחבל חדר לאפרת ודקר קצין מילואים; הקצין פונה במצב בינוני

לקראת השעה שלוש לפנות בוקר הבחינו תושבים בדמות חשודה המסתובבת ליד הישוב הגדול בגוש עציון, והוכרזה כוננות 'אביר לילה' • כעבור שעות של חיפושים יצא המחבל מהשיחים והתנפל עם סכין על חייל שעמד בסמוך - תיעוד

מחבל חדר לאפרת ודקר קצין מילואים; הקצין פונה במצב בינוני

גל האלימות ממשיך מסוף השבוע - מחבל פלסטיני חדר אמש (מוצ"ש) ליישוב אפרת שבגוש עציון, והתחבא במשך שעות בשכונת הזית. לאחר שעות של חיפושים הוא יצא ממחבואו ודקר קצין מילואים בארוח בינוני, המחבל חוסל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי משעה 3:00 הוכרז 'אביר לילה ג'' - נוהל חדירת מחבל בו נדרשים התושבים להישאר בביתם - באפרת, עקב זיהוי ודאי של חשוד שנכנס ליישוב. כל הלילה הכוחות לא שבו לשגרה והמשיכו בסריקות על מנת למצוא את החשוד.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה שש בבוקר יצא המחבל ממחבואו בשיחים, ונתנפל על קצין צה"ל שהיה בכוח שנשלח לחפש אחריו. חובשים ופראמדיקים העניקו לדקור טיפול רפואי, ופינו לבי"ח הדסה עין כרם צעיר בשנות העשרים במצב בינוני עד קשה, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

הפאראמדיקים של מד"א משה בניטה ועיסא דוויאת סיפרו: "ראינו צעיר בשנות העשרים בהכרה מלאה, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון , הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים כשמצבו הוגדר בינוני עד קשה, הוא תיקשר איתנו כל הדרך לבית החולים ומצבו היה יציב".

יצויין כי לאחר תקופה של שקט, אירעו בסוף השבוע האחרון כמה פיגועים ורק ביממה שקודם לחדירת המחבל לאפרת נעשו ארבע ניסיונות להוציא לפועל פיגוע טרור. בבוקר שבת מחבל דקר חייל צה"ל בחברון, וגרם לו לחתך בצוואר. החייל פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבו מוגדר קל.







פיגוע אפרת אביר לילה מחבל דקר חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד