ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

תלמד, תמכור: הקורס היעיל של 'כיוון'

לדעת למכור זו אומנות, לתת שירות נכון זו הצלחה. איך עושים את זה?

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

שלושה מחזורי קורס שירות ומכירות מוצלחים וצוברי תהודה יצרו חזקה והספיקו בהחלט לפתיחתו של הקורס בפעם הרביעית במרכז 'כיוון' בחודש הקרוב. קורס המכירות המבוקש שההרשמה אליו התמלאה בכל פעם מהר מן הצפוי, התברר כקורס משתלם ואטרקטיבי לפונים רבים, הנותן מענה מקיף לרכישת כלים ומיומנויות מכירה הנוגע כמעט לכל תחום בתרבות הצריכה המתפתחת.

עם סיום הקורס מכלול האפשרויות המתאים למצטיינים גדול ומגוון. למעשה, בכל עסק מכל סגנון פועלים אנשי שיווק ומכירות, אך בולטת עדיפותם של אנשי מכירות שעברו הכשרה מתאימה ובידיהם טכניקות, כלים, דרכי התמודדות ומנועי פעולה מקצועיים להעלאת רף מכירות העסק ושיווק נכון ויעיל. בעידן בו השוק רווי והתחרות גדולה, כשעל הצרכן פועלים לחצים פסיכולוגיים, כספיים והישגיים, הצורך האמיתי בשימוש בטכניקות מכירה נכונה הוא צורך בסיסי. אם בעבר עגבניות הושגו בדוכן יחיד ושמן זית רק בדוכן הסמוך לו, הרי שכיום ההיצע הרב והתפתחותו של המשק עומדים במלחמה על ליבו של הצרכן. עסק ללא פעולות שיווק ימצא עצמו ברגע הבא מחוץ למפה. שיווק ומכירות - כבר אמרנו - זהו עסק למקצוענים בלבד.

לקראת פתיחתו הצפויה של קורס המכירות, הפנה אותנו פיני גולדמן מנהל הכשרות במרכז 'כיוון', לשני מצטיינים מן המחזור השלישי של הקורס. בשיחה משותפת הם מספרים על הדרך שהובילה אותם לתחום המכירות, על הקורס ועל הרגע שאחרי. "את החיבור שלי אל תחום המכירות הכרתי תמיד", מספר ברוך נ', "כשהתוודעתי לקורס בכיוון ידעתי שזה מה שאני מחפש: קורס מקיף ותמציתי שיחד עם החיבור שלי לתחום ימציא לי בעזרת השם משרה מכובדת, מלאת סיפוק ועשיה".

שאול מ', לעומתו, כבר עסק בעבר בתחום המכירות מזה כ-15 שנה. שאול עלה לארץ מקולומביה ורצה להמשיך לעסוק במכירות, אך את תרבות הצריכה הישראלית ואת שפת השיווק שלה, הוא לא הכיר. "בקורס רכשנו מיומנויות רבות לשיווק ומכירה. מלבד הלימוד המקצועי קיבלנו מפיני גולדמן, מורה הקורס, טיפים מוצלחים וישימים שמלווים אותי כיום בעבודתי החדשה בכל עת".

ברוך נ' ושאול מ' מרחיבים רבות על תוכן הקורס, בו למדו על תהליכי מכירה נכונים, בהם טועים אנשי מכירות רבים לחשוב כי הם מוכרים מוצר, בעוד השיטה האמיתית היא מכירת תועלת ועוד. בנוסף רכשו ידע על טיפול בהתנגדויות, הצגת מוצר, העלאת ערך מוצר, סמולטוק עם לקוח ועוד. אולם שניהם מציינים כי מה שמסייע להם יותר מכל הוא הליווי האכפתי של צוות המרכז מרגע הרשמתם ועד מציאת העבודה. גם לאחר השתלבותם במשרותיהם הם מרבים להתייעץ עם צוות המרכז שניאות לתרום מכליו למען הצלחת המשרה החדשה של בוגרי הקורס.

לסיום הם נענים לבקשתנו ומשתפים בהצלחתם: ברוך נ' מדבר על תפקידו כאיש מכירות בחברת מזון מובילה, ושאול נ' שמציג את כרטיס הביקור שלו כעובד במחלקת שיווק של חברת 'הולנדיה' המשווקת מיטות ומזרונים כבר שנים. "כבוגר הקורס", הוא מוסיף, "אני ממליץ בחום למי שמתחבר לתחום או מעוניין להתפתח בו, להצטרף לקורס המכירות של מרכז 'כיוון'. זוהי הזדמנות אמיתית לעבודה מבוקשת ומלאת סיפוק".בקורס הקרוב שיפתח בסוף חודש תשרי, (אוקטובר) תוכלו גם אתם להצטרף ולהכיר את סודות המקצוע, בדרך להצלחה שלכם!
איש מכירות קורס כיוון לימודים תעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד