י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: כך הסתתר המחבל בפאתי אפרת

סרטון מצלמות האבטחה שנחשף מראה כיצד חדר המחבל ליישוב - ונאלץ להסתתר בין השיחים לאחר שכיתת הכוננות הוקפצה

צפו: כך הסתתר המחבל בפאתי אפרת

המחבל שביצע את הפיגוע הבוקר (א) בסמוך לאפרת, זוהה במהלך הלילה במצלמות האבטחה של היישוב, אך לא נתפס. בבוקר הצליח לדקור קצין צה"ל בן 22 ופצע אותו באורח בינוני - אך נורה, נפצע ונעצר.



בסרטון ממצלמות מוקד הבטחון במועצה אפרת, ניתן לראות את המחבל מגיע לפאתי היישוב, ולאחר מכן מסתתר מאחורי שיח, כאשר במקביל כיתת הכוננות של הישוב הוקפצה ויחד איתם כוחות צבאיים. במהלך כל הלילה בוצעו סריקות רגילות.

לפנות בוקר המחבל קפץ ודקר בפלג גופו העליון קצין צה"ל כבן 22 ופצע אותו באורח בינוני. המחבל נוטרל ועל גופו התגלו מספר סכינים.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי סאל' במיל אומר: "כיתת הכוננות של המועצה אפרת בשילוב כוחות צה"ל מנעו הבוקר פיגוע במועצה אפרת והצילו חיים. כיתת הכוננות של אפרת עוברת הכשרה גבוהה ומבצעת תרגילים לעיתים תכופות. אנחנו נמשיך להעניק לתושבי אפרת הגנה ובטחון מקסימלים ונמשיך לשלוח אלפי ילדים למוסדות החינוך. אפרת לא מגודרת, אנחנו לא אוהבים להיות בתוך גדרות ופיגועי העבר במקומות אחרים הוכיחו כי גדרות גם לא מונעות פיגועים, לעומת זאת כאמור, אותם עזרים טכנולוגים וכיתת כוננות מקצועית בשילוב צה"ל יכולים לבצע את העבודה הביטחונית לא פחות טוב".
אפרת כיתת כוננות הקפצה מחבל שיחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד