ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פולקמן חשף את עמדת 'כולנו' בנושא חוק ההסדרה

יו"ר הסיעה הסביר כי "מה שמערכת המשפט לא תומכת בו ומה שלא מקובל על ידי היועץ המשפטי לממשלה שהוא בוודאי לא שונא התיישבות – לא מקובל גם עלינו"

פולקמן עם כחלון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
פולקמן עם כחלון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

דברים שאמר הבוקר (ראשון) ח"כ רועי פולקמן - יו"ר סיעת 'כולנו', חשפו את עמדת המפלגה שעד כה שתקה בנושא חוק ההסדרים ופינוי עמונה. לאחר פרסום הדברים – יצאה הוראה לח"כים מהמפלגה שלא להתראיין בנושא עד להודעה חדשה.

כזכור, אמש פרסם מטה המאבק למניעת פינוי המאחז עמונה כי 25 חברי סיעת הליכוד, בהם גם 9 שרים, חתמו על עצומה הקוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו לחוקק את חוק ההסדרה, שיאפשר למנוע את פינוי המאחז השנוי במחלוקת ויעקוף את קביעת בג"ץ בנושא.

"מה שמערכת המשפט לא תומכת בו ומה שלא מקובל על ידי היועץ המשפטי לממשלה שהוא בוודאי לא שונא התיישבות – לא מקובל גם עלינו", אמר פולקמן בראיון לדוד חכם ב'רשת מורשת', ראיון שצוטט מאוחר יותר גם ב'קול ישראל'.

לדברי פולקמן, "יש כל מיני דיבורים על כל מיני הסדרים להעביר חלק מהבתים מרחק לא גדול, אני אומר לך גם משיחות עם בכירים ביש"ע, העמדה של רבים מאנשי יש"ע ובוודאי של המנהיגות ביש"ע – היא שגם עמונה צריכה להיכנס בסוף לפתרון חוקי ומשפטי", אמר.

"אם היועץ המשפטי לממשלה אמר שהוא נגד חוק ההסדרה – לא יהיה חוק הסדרה, אנחנו נתמוך במשהו שייתפס כחוקי ולגיטימי גם על ידי מערכת המשפט", חשף פולקמן את עמדת מפלגתו.

כאמור, מאוחר יותר סירבו ח"כים נוספים ממפלגתו להגיב בנושא ואף שר האוצר משה כחלון לא השיב לכתבים ששאלוהו על חוק ההסדרים ופינוי עמונה.
רועי פולקמן כולנו משה כחלון חוק ההסדרה התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד