כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חזן נגד 'הבית היהודי': משחקת משחק כפול, עובדת על הציבור בעיניים

המאבק סביב חוק ההסדרה של עמונה מתסיס את הימין וגורם לחברי הכנסת הניציים לחבוט זה בזה בחריפות רבה

אורן חזן, צילום: תומר נאובר, פלאש90
אורן חזן, צילום: תומר נאובר, פלאש90

'חוק ההסדרה' והדיונים סביב פינוי עמונה, לא יורדים מסדר היום התקשורתי ויש מי שמנצל את הנושא למאבק פוליטי על קולם של מצביעי הימין - 'הליכוד' מול 'הבית היהודי'.

לאחר שרוב חברי הליכוד, שרים וח"כים חתמו על עצומה הקוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו לחוקק את 'חוק ההסדרה', שימנע את פינוי המאחז , הבוקר (ב') תקף ח"כ אורן חזן מ'הליכוד' את 'הבית היהודי'.

חזן שממתג את עצמו מתחילת דרכו כראש החץ הימני בליכוד, סיפר הבוקר - "פניתי ליו"ר סיעת 'הבית היהודי' ח"כ שולי מועלם, בבקשה שיצטרפו אלי לאסוף חתימות בשביל לכנס דיון פגרה על נושא עמונה, והנה עד היום לא קיבלתי ממנה תשובה".

חזן לדוד חכם ב'רשת מורשת' - "הבית היהודי עובדת על הציבור בעיניים ומנסה להפיל את כל האשמה על הליכוד", תקף, "היא משחקת כאן משחק כפול, אם עמונה הייתה חשובה לבית היהודי יותר מהכיסא - היא הייתה מדברת ומתנהלת אחרת. מספיק עם ההצגה הזו".

לסיום הוסיף חזן ובהתייחס להתקפה על בג"ץ: "אני לא מוכן לקבל שמפילים על בג"ץ הכל, הפכו אותו לשכפ"ץ של הפוליטיקאים, אם אנחנו לא רוצים שבג"ץ יכריע - אנחנו צריכים להחליט החלטות ולחוקק, גם אם העולם יצעק יום יומיים – נשים אטמי אוזניים", אמר חזן.
אורן חזן הבית היהודי עמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד