כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גואטה ל'בחדרי': "תפסיקו לקבל ספרדיות"

בניגוד לדברי יו"ר סיעתו, תומך ח"כ גואטה בהפסקת קבלת בנות ספרדיות לסמינרים אשכנזיים, וחיזוק הסמינרים הספרדיים הקיימים

גואטה. צילום: מרים אלסטר פלאש90
גואטה. צילום: מרים אלסטר פלאש90

סערת הסמינרים: בניגוד ליו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי שהגיב בתקיפות הבוקר (ב) לדברי יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נגד סגן ר"ע ירושלים צביקה כהן, וכפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', ח"כ יגאל גואטה דווקא מפתיע ומבקש ממנהלי הסמינרים האשכנזיים שלא לקבל בנו ספרדיות.

"אני מצפה מהציבור הספרדי להמשיך להתפקח ולא לשלוח את בנותיו - שכידוע הן תמיד הבנות הטובות ביותר - לסמינרים האשכנזים", אמר גואטה ל'בחדרי חרדים'.

גואטה ממשיך ומבהיר כי דבריו הם דו סטריים: "אני מצפה גם מהנהלת הסמינרים האשכנזים להתכנס ולהחליט שלא מקבלים יותר בנות ספרדיות. כך לא יחזרו המחזות המבישים של מאות בנות ואימהות היושבות בביתן ודומעות עד חג הפסח", הוסיף.

כזכור, בעקבות הסערה שפרצה אמש בין ש"ס ל'דגל התורה' בכינוס החירום של איגוד מנהלי הסמינרים, הבוקר הגיבו ל'בחדרי חרדים' מבית נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן כי "צביקה כהן עושה שליחותו נאמנה. מרן ראש הישיבה הסמיך את צביקה לטפל בבנות ישראל והוא פועל אך ורק בהנחייתו ועל פי הוראותיו".

כאמור, הדברים החריפים נאמרים על רקע המתקפה על כהן מצידו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בכינוס החירום של מנהלי הסמינרים אמש, שאמר - "מה, צביקה כהן הוא בעל הבית על החינוך החרדי? היום הוא פה מחר הוא שם", כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.
יגאל גואטה סמינרים בנות דגל התורה ספרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד