י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בהמשך ל'בחדרי': לראשונה זהבי שיגר מכתב להורים - והשביתה נדחתה בשבועיים

מנהל המחוז החרדי במכתב להורי תלמידי 'נתיבות משה' בחיפה: "השר בנט הדגיש בדבריו את הצורך להביא לסיום מהיר של השביתה" - ובעקבות כך השביתה הוקפאה ל-14 יום

בהמשך ל'בחדרי': לראשונה זהבי שיגר מכתב להורים - והשביתה נדחתה בשבועיים
ל

מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי שיגר היום (שני) לראשונה מאז תחילת הפרשה - מכתב להורי תלמידי בית הספר 'נתיבות משה' בחיפה שבו הוא מעדכן על המתווה שמתגבש בימים אלו להסדרת המחלוקת החריפה עם העירייה והעמוד בראשה יונה יהב.

בעקבות המכתב המדובר – ההורים הקפיאו את השביתה ל-14 יום.

כזכור, נחשף ב'בחדרי חרדים' כי יהב אמר בשבוע שעבר בפגישתו לזהבי כי שר החינוך נפתלי בנט ומנכ"לית המשרד מגבים אותו במאבק, "אני בקשר יומיומי עם בנט, אתמול אפילו שוחחתי עמו", התרברב יהב. הדברים שנחשפו גררו סערה רבתית שבסופה התחייב בנט לראשונה כי בכוונתו להתערב אישית בפרשה ולהביא לסופה.

במכתב להורים שמתפרסם ב'בחדרי חרדים' בפרסום ראשון כותב זהבי, "מבקש לסכם ולהביא בפניכם את עמדת משרד החינוך כפי שעלתה במפגש שקיים שר החינוך עם ראש העיר חיפה ביום חמישי האחרון וכפי שמסרתי לכם בביקורי ביום שישי".

לדבריו, "השר בנט הדגיש בדבריו את הצורך להביא לסיום מהיר של השביתה ולחזרה מהירה ככל האפשר של התלמידים ללימודים, בד בבד עם מציאת פתרון לבעיית המבנה של ביה"ס "נתיבות משה". לשביעות רצון כל הצדדים".

"השר, בתאום עם מנכ"לית המשרד וראש העיר, מינה צוות מקצועי מתוך המשרד בראשות ראש מינהל הפיתוח והבינוי מר תמיר בן משה ובהשתתפות מנהלת מחוז חיפה ומנהל המחוז החרדי ואחרים, שמטרתו בחינת המצב והצעת אלטרנטיבות וחלופות מתאימות בתוך שבועיים", כתב.

לסיום הוסיף זהבי כי "כמו שציינתי בפניכם. אני מאמין שחשוב לקיים הידברות בין כל הגורמים במטרה להביא לסיום המשבר. החזרה ללימודים של התלמידים תקל מאד על הלחץ שבו נמצאים ההורים ותהווה ביטוי של רצון טוב ונכונות למציאת הפתרון בדרך של שיח".



חיפה המחוז החרדי יונה יהב משרד החינוך נתיבות משה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד