כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ש"ס זקוקה לאפליית הבנות כדי לשרוד • טור

הרב טורצקי משוכנע שהפוליטיקאים של ש"ס לא באמת מחפשים פתרון לבנות שלא התקבלו לסמינר, אדרבה, הם זקוקים להן

ש"ס זקוקה לאפליית הבנות כדי לשרוד • טור

הצמאון והתאווה התקשורתית מביאים אותנו למצב בלתי נסבל, בו עטים על כל בדל של אמירה או עשייה פוליטית, של איזה שהוא פוליטיקאי, ומכינים ממנה מרקחת של מטעמים ואינטריגות שיבטיחו את הישרדותה לכמה שיותר זמן.

כזו היא הפרשה החדשה ישנה שכבר הספיקה להילעס בכול כך הרבה פיות, אשר נשכוה ובלסוה מכל עבר - ושוב הגיעה השעה לצעקת החמס "האפליה בסמינרים".

זה ינקוט בכה וזה ינקוט בכה ופתרון אין. מדוע שלא יקום פעם אחת ולתמיד איש מתוכנו ויעשה סדר בדברים. אם עניין האפליה הוא כה נוראי, מדוע לא שייך אחת ולתמיד לפתור עניין זה?

אינני יודע מדוע אינני מאמין לאף אחד מהדוברים. לא מצד מייצגי הסמינרים הפוליטיקאים מחד גיסא ולא מצד המתלוננים קרי מפלגת ש"ס על כל חבריה מאידך גיסא.

ההרגשה הפנימית שבי שבעידן בו אנו נמצאים במרכז העשייה הקואליציונית ונהנים ממנעמי השלטון ומהשררה. אין כאן באמת קול ענות מלחמה. יש פה איזו שהיא קריצת עין מצדם של אי אלו גורמים שהסקרים לא מחמיאים להם בעליל, והדרך היעילה ביותר לייצבם בסקרי דעת הקהל היא הוצאת השד מהבקבוק בזעקה גדולה ומרה, הנה הגיעה הפרשייה הכאובה "אפליית הבנות הספרדיות".

זה מוסיף כוח פוליטי לאותם אלו שיסוד קיומם נבנה על הקיפוח והמסכנות. זוהי מכת החשמל האחרונה שיכולה לשנות את מדדי הצניחה באבחה של רגע.

את מי מעניין בכלל שלא מקבלים גם בנות אשכנזיות לאותם סמינרים מטעמי התאמה גרידא. זה הרי לא באמת מעניין מאן דהו, כי זה באמת לא המטרה של הזעקה והמלחמה המדומה הזו, ואנו האזרחים התמימים לוקחים באמת ללב את זעקתם וכאבם של אותם בנות אומללות ומסכנות ומחכים כבר לפתרון הגואל שיגאלם מייסוריהם.

אני כמעט ומתחייב לכם בשמם של אותם פוליטיקאים שמה שהיה הוא שיהיה כי הרי אין חדש תחת השמש.

אנו זקוקים לאותם בנות ודמעותיהם ולו רק בשביל לאזן את מדדי הסקרים. אנו חייבים שתישארנה בנות שתייצגנה את מסרו החד של השקופות, ובשביל מטרה נעלית וחשובה זו נערב את כל הגורמים הרלוונטיים כולל את משרד החינוך שיתערב עמוק בדרך הקבלה של תלמידות הסמינרים.

והוא בבחינת "עת לעשות לה' הפרו תורתך".
אפליה סמינרים שס שד עדתי הרב טורצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד