י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרשת חטיפת סרבן הגט: בית המשפט הותיר במעצר את ליבוביץ'

העצור "הקל" מבין העצורים בפרשת תכנון חטיפת סרבן הגט בניו יורק הובא אתמול בפני שופט, כשכל העת מעתירים עבורו חבריו ומכריו באוהל אדמו"רי סאטמר במונרו • 'בחדרי חרדים' עם כל ההתפתחויות בפרשה שמסעירה את החרדים בעולם

בית משפט בארצות הברית, צילום: רויטרס
בית משפט בארצות הברית, צילום: רויטרס

פרשת מעצרם של אהרן גולדברג, יועץ הנישואין ועסקן הגיטין מישראל, והעסקן האמריקאי שמעון ליבוביץ ממונרו שנעצרו על ידי ה-F.B.I, ממשיכה להתפתח - בית המשפט סירב אמש (ב') לשחרר את ליבוביץ' בערבות, והוא נותר במעצר.

שמעון ליבוביץ הובא אתמול (שני) לבית המשפט בניו יורק לדון האם ישוחרר בערבות עד המשפט. כאמור, בית המשפט דחה את הבקשה וקבע כי ליבוביץ' יישאר במעצר עד תום ההליכים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי פרקליטיו של ליבוביץ חשבו בתחילה שליבוביץ הוא התיק הקל בפרשה, ולכן עתרו לבית המשפט בתקווה לראות האם ישחררו אותו, ובכך לנסות לעתור אף לטובת גולדברג, מה שכנראה ירד כעת מהפרק.

בכל מהלך המשפט שהחל בשעה 14:00 בצהריים (שעון ניו יורק), העתירו חבריו של ליבוביץ' בתפילה באהל אדמו"רי בית סאטמר במונרו. בנוסף, במודעות שפרסמו תתת הכותרת "הנה יום הדין" נכתב כי הפילו אותו ואת שותפיו נגד רצונו "ולכן לא נשב בחיבוק ידיים ונתפלל לשלומו". שמו לתפילה - שמעון בן רחל, פורסם בכל ריכוזי החסידות במודעות ענק.

כזכור, כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', השניים מואשמים בתכנון חטיפה בתשלום לצורך כפיית נתינת גט. בנוסף, במהלך השיחות ביניהם הם אף התבטאו כי יש "להרוג" את סרבן הגט, על מנת למנוע ממנו לבטל תוקף הגירושין.

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', העצור השלישי שנעצר הוא בנימין גוטליב, המשמש כיד ימינו של הרב משה אליעזר בלום, נכד האדמו"ר מקאשוי זצ"ל ומי שמוכר במונסי כ'סיקסא רב', על שם בית הכנסת בשם 'סיקסא' הפועל בהנהגתו.

המודעה לתפילה בקרית יואל מונרו


פרשת החטיפה אהרן גולדברג שמעון ליבוביץ ערבות סרבן גט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד