כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

נתניהו משאיר את ברץ - ולוקח את כחלון

ראש הממשלה יוצא היום בצהריים לארה"ב כשלצדו שר האוצר, שם יבקר באו"ם ויפגוש את הנשיא אובמה

כחלון ונתניהו במטוס בדרכם לעצרת האו"ם
כחלון ונתניהו במטוס בדרכם לעצרת האו"ם

יד ביד עם שר האוצר משה כחלון, ייצא ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהרים (שלישי) לארה"ב – ומחר הוא צפוי להיפגש עם הנשיא האמריקאי ברק אובמה, רגע לפני סיום הקדנציה של הנשיא האמריקאי, זאת על רקע הסכם הסיוע הגדול שנחתם בשבוע שעבר בין ישראל לארה"ב.

בפגישה הצפויה, ראש הממשלה נתניהו יודה לנשיא ארה"ב באופן אישי על הסכם הסיוע הביטחוני שנחתם בשבוע שעבר. "הסכם הסיוע מבטא את עומק היחסים האסטרטגים והברית בין ישראל לבין ארה"ב. ראש הממשלה מתכוון לשוחח בפגישתם על האתגרים וההזדמנויות במזרח התיכון והדרך לקדם יחד שלום וביטחון", מסרו מלשכת ראש הממשלה.

ביום חמישי, יופיע נתניהו בעצרת הכללית של האו"ם ולאחר מכן ייפגש עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון ויבקר בתערוכת הציורים של הדר גולדין ז"ל - המוצגת בימים אלה באו"ם בפני מנהיגי העולם.

בנוסף, נתניהו ייפגש עם ראשי מדינות מאפריקה וישתתף יחד איתם באירוע מיוחד המציג טכנולוגיות ישראליות שנמצאות בשימוש באפריקה. כמו"כ, נתניהו יקיים במסגרת נסיעתו גם סדרת פגישות עם מספר ראשי מדינות מרחבי העולם.

מי שימלא את מקומו של נתניהו כאן בישראל וישמש בתפקיד 'ראש הממשלה' הוא שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים יובל שטייניץ, לאחר שבנסיעתו הקודמת של נתניהו, להולנד, שר התיירות יריב לוין מילא את מקומו.

אבל יש מי שנשאר בבית, כאן בישראל, ד"ר רן ברץ, ראש מערך ההסברה, לא מצטרף לנסיעת נתניהו לארה"ב - שם בוודאי לא שוכחים לו את ההתבטאויות החמורות נגד הנשיא אובמה.
נתניהו כחלון אובמה פגישה רן ברץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד