י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שאולי חושף את עצמו עם שיר חדש

שאולי מרענן את החנוכה בשיר חדש: אחרי שהפיק את 'שמחה בליבי', ואחרי שיר נוסף שהגיש, הוא מגיח שוב עם שיר חדש לחנוכה - וגם חושף טפח וחצי מזהותו

שאולי חושף את עצמו עם שיר חדש

שאולי הוא כוכב עולה בשמי המוסיקה היהודית. הוא נולד בארץ. בתור ילד היגרה משפחתו ללוס אנג'לס, שם הוא מתגורר עד היום. את תורת הנגינה למד בעצמו, ופיתח סגנון מוסיקלי המתייחד במקוריותו.

אחרי שבמשך שנות לימודיו בישיבה, ניגן שירים של אחרים כמו להקת דבקות ור' שלמה קרליבך, פנה להקליט אלבום בכורה מפרי לחניו. "שמחה בליבי" הוא נקרא. שאולי הפיק אותו בעצמו.

סגנון השירים פשוטים ונעימים לכל אוזן, כך שכל אחד יוכל להתחבר אליהם בקלות. גם אותם אלו שאוהבים משהו קצת שונה, ימצאו את עצמם באלבום הזה.

אחרי שהוציא את אלבום הבכורה, כבר היכה גלים בתעשיית המוסיקה היהודית בארצות הברית. יחד עם כל האלבומים שיוצאים חדשות לבקרים, שאולי בדק מה יש לאמנים אחרים להציע. אחד השירים שנקלטו באזניו הוא השיר 'הללו' של יצחק פוקס, לאור הביצוע המיוחד במופע האסק אשתקד, שאולי הקליט את השיר והפיצו חינם לכל דורש.

בימים אלו נמצא שאולי בעיצומן של העבודות וההקלטות לאלבום שני שבדרך, הצפוי לראות אור לקראת הקיץ. כקודמו, גם האלבום החדש צפוי להכיל מגוון שירים עם הסגנון היחודי והמוסיקלי שפיתח בעצמו.

לקראת חג החנוכה הקרב ובא משחרר שאולי את השיר 'שיר ורננים' למילות הפיוט 'מעוז צור' בלחן חדש ומרתק, מתוך אלבום הבכורה שלו – "שמחה בליבי".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד