י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

טיפים קטנים לשינוי גדול

יאן קוטנקו אדריכל מבית חלמיש עם טיפים חיוניים שיעזרו לכם לעצב את החללים המשותפים בבית

טיפים קטנים לשינוי גדול



רכשתם בית חדש? בא לכם לשנות את האווירה בדירה או ליצור תחושה של מרחבים גדולים יותר? יאן קוטנקו אדריכל מבית חלמיש, מפתיע עם טיפים מעוררי השארה שיסייעו לכם לעצב מחדש את החללים המשותפים לכלל בני המשפחה ולהפוך אותו לחם מזמין ועדכני.

הקפידו על חלוקה ברורה בין חלקי הבית

אחד הדברים החשובים העיצוב הבית או לפחות החללים המשותפים הוא ליצור הפרדה בין החללים השונים, לאו דווקא על ידי הרמת קירות ומחיצות. קיימות אין ספור דרכים יצירתיות יותר שישנו את עיצוב החלל, למשל: הנמכות תיקרה, גופי תאורה תלויים, סגנונות שונים של ריצוף יוכלו ליצור אווירה חמימה ומזמינה וגם לייצר תחושה של הפרדה בין החללים.

הדרך לייצר תחושת מרחב לגובה

רוב הדירות בישראל בעלות תקרה נמוכה היוצרת תחושה של חללים קטנים. משחק עם מפלסים שונים בגובה התקרה יסייעו לייצר תחושה של חללים גדולים יותר. סינר גבס שיעטוף את הקירות שעליו תוכלו להתקין תאורת לד ייצרו תחושה של מרחב ויעניק לכם דרך להסתיר את תשתית המיזוג.

סודות הריצוף

רבים לא מודעים לכך אבל לאופן הנחת הריצוף קיימת השפעה גדולה על תחושת המרחב בחלל. אם בחרתם אריחים מרובעים די סטנדרטים מומלץ לבקש הדבקה שלהם בזווית של 45º שינוי הזווית ייצר תפנית דרמטית במראה החלל. אך אם רוצים ליצור ממש תחושה של מרחב מומלץ לבחור אריחים אורכים מפורצלן דמוי פרקט ולבקש להדביקם מול החלון לאורח ולא לרוחב. כמו כן קיימים גם אריחי ריצוף ייחודיים כמו אריחים בצורת משושה ועוד.

חדרי רחצה

החדר שכדאי שיהיה הפרקטי ביותר בבית אבל עם הפוטנציאל להפוך לחדר המפנק ביותר. על מנת להפוך לכזה מומלץ לבחור את האקססוריז יחד עם הכלים הסניטרים והקרמיקות על מנת לייצר אחידות בעיצוב ויאפשר "פינוקים מיוחדים", למשל מתלה מגבות מחמם כזה שיאפשר מגבת חמימה בימי החורף וייבוש קבוע שלה, יחייב אתכם להתקין את המערכת לפני הקרמיקה על מנת לחברו לחשמל.

קיימים היום אין ספור סוגים ודגמים של קרמיקה. בחרו את זו המתאימה לכם ביותר כדאי לשלב קרמיקה בהירה וצבעונית על מנת לייצר עניין. אך אם אתם מעוניינים לשמור על סטנדרט של קרמיקה מרובעת לבנה. שלבו צבע אחר במילוי בין הקרמיקות הוא ישדרג ויקפיץ לגמרי את החלל.


וכמה עצות נוספות:

אם אתם עומדים לפני עיצוב הדירה או שיפוץ החללים המשותפים בה, מומלץ להגיע לאולם תצוגה מוביל כמו זה שלנו ולקבל תמונה מלאה של כל המוצרים שיתכן שתזדקקו להם.

חיפוי הקיר עליו תותקן הטלוויזיה ידגישו את חלל הסלון. אריחים דמוי בטון ייצרו מראה אורבני, ארחים בגוון חום בהיר ייצרו אווירה חמימה.

גם אם חלל הנוחיות קטן וצר וחשובה לכם ההיגיינה ניתן לשלב עם האסלה דוד הגייני שיוכל להוות תחליף לבידה.

לפרטים נוספים
אריחים ריצוף בית עיצוב טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד