כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לראשונה: מקורבי נחמניאל סבן מתייחסים להתפטרותו מעיריית ירושלים

חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס, נחמניאל סבן, התפטר מתפקידו. מקורביו מסרו לראשונה ל"בחדרי חרדים" את הסיבה להתפטרותו: "לאור העומס הרב בשל כפל התפקידים כמנהל היישוב תל ציון וכחבר מועצה בי-ם, התגבשה ההחלטה יחד עם בני משפחתו להתרכז בעשייה ביישוב תל ציון" • כל הפרטים

נחמניאל סבן
נחמניאל סבן

חבר מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת 'שס', נחמניאל סבן שיגר היום (שלישי) מכתב לראש העיר ניר ברקת בו הוא הודיע על החלטתו להתפטר מחברותו במועצת העיר ומחברות בוועדות השונות בעירייה.

"הרינו להודיעך בהתאם לסעיף 124 לפקודת העיריות, על התפטרותי ממועצת העיר וועדותיה", כתב סבן במכתבו לראש העיר.

העתק ממכתב ההתפטרות נשלח גם ליו"ר ש"ס אריה דרעי וליו"ר סיעת ש"ס בירושלים צביקה כהן, שייאלצו בתוך זמן קצר להצביע על זהות האדם שיחליף את סבן בתפקידו.

מקורבי סבן מסרו לראשונה ל"בחדרי חרדים" את הסיבה להתפטרותו: "לאור העומס הרב בשל כפל התפקידים - כמנהל היישוב תל ציון וכחבר מועצה בעיר ירושלים, ששניהם דורשים השקעת זמן מרובה - ולאחר מחשבות רבות התגבשה בו ההחלטה יחד עם בני משפחתו להתרכז בעשייה ביישוב תל ציון ולאפשר לכוחות חדשים לפעול למען ירושלים".

כזכור, בשנה האחרונה הודיע דרעי כי בכוונתו לרענן את שורות נציגי ש"ס ברשויות המקומיות, ובעיקר להחליף את הנציגים המשמשים בכפל תפקידים - דבר הגורם לעומס יתר על הנציגים הפועלים במועצה המקומית בשליחות ציבורית ללא שכר.

בעקבות כך, הפקידו חברי ש"ס הבאים בתור ברשימה הירושלמית מכתבי התפטרות, וזאת בכדי להעניק לדרעי את השליטה הבלעדית על זהות הנציגים שיתמנו בעתיד, במידה ואחד מהחברים המכהנים יתפטר או ייאלץ להתפטר.

בשל כך, עדיין לא ברור מי יחליף את סבן בתפקידו, למרות שהבא בתור ברשימה הוא משה מנבי - עסקן ש"סי מקומי, על פי ההערכות – דרעי לא ימנה אותו לתפקיד.
נחמיאל סבן התפטרות עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד