כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

על מי אתם עובדים? אתם לא מסוגלים לראות פרצוף בצבע מוקה

שיקומו המנהלים הגזענים, ויגידו בעברית צחה: "אנחנו לא מסוגלים לראות פרצוף שחור, אנחנו רוצים רק לבן" ויפסיקו להלעיט אותנו עם 'פך שמן הטהור', כי השמן הפך לחומץ בן יין בדמות הנערים שנושרים / טור

על מי אתם עובדים? אתם לא מסוגלים לראות פרצוף בצבע מוקה
ל

הסיפור עם הסמינרים לא יורד מסדר היום, המנהלים ממשיכים בסירובם לשמוע לרבנים כמו שהם עושים כבר שנים. את הוועדה שהרב אלישיב זצ"ל הקים לעניין קבלת תלמידות הם לא ספרו, והם מתרצים את זה ב"דאגה" העמוקה של החינוך הטהור.

אם לא מקבלים תלמידה כי הבית שלה לא בית חרדי למהדרין, מקובל וכך צריך להיות, אבל כולם יודעים שלא מקבלים בנות כי עברו את "המכסה" ולא בגלל רמה רוחנית כזו או אחרת.

מנהלי סמינרים אשכנזים לא מקבלים בנות ספרדיות מעבר למכסה שמכריחה אותם לקבל, כי הם פשוט גזענים מהזן הנחות ביותר, הם לא מסוגלים לראות פרצוף שחור או קצת 'חום' או 'מוקה'.

ילדים של אבות שנחשדו בפלילים נשארים ומתקבלים באותם מוסדות שלא מקבלים בת לאבא עובד, בטענה שהילדים לא אשמים. כולם יודעים על המעשים של אבא שלהם, אבל הם מהאליטה האשכנזית הסגורה והמתנשאת.

מה חשבו לעצמם המנהלים? שהם מנהלים את העולם? כמות הדמעות שזולגת מעיניהם של הורים וילדים עולה עד כסא הכבוד ומטביעה את טיפת הכבוד שעוד נותרה למשפחה שהבת שלהם יושבת בבית ובוכה, כי לא קיבלו אותה בטענה שהמשפחה שלה לא מתאימה.

וכולם יודעים שזה בגלל המכסה הארורה או הסיבה שהאבא "לא עלינו" יצא להביא טרף לביתו.

יושב במרומים שומר כל דמעה ושולח את זה חזרה בדמות כמות הנוער הליטאי שנושר. כן, דווקא הליטאי, כי המנהלים הליטאיים הם הגזענים הכי גדולים.

הליטאים מקפידים לקבל ילדים מבתים "טהורים ולבנים" חלילה לא מבית שהאבא עובד וחרדי אמיתי, וגורמים לבכי בלתי פוסק של ילדים שלא חטאו מעולם. לכן הם נענשים בכמות הנוער הנושר שלהם שנעלם להם מהדלת האחורית.

כשלא מקבלים חרדים למקומות עבודה העיתון יתד נאמן יוצא בזעקות "זעזוע ותדהמה". כשראש עיר חילוני מורה על איסור כניסת חרדים לפארקים בעירו הם יוצאים בזעקות של 1933. למה הם חושבים שמעשיהם פחות גרועים מחוקי נירנברג? גם שם הסבירו שהיהודים הם אלו שגורמים לכל הרוע שבעולם, וגם פה הם מסבירים שילדים להורים עובדים או שהם עברו את המכסה - השורש לכל הבעיות.

ואחרי זה מתפלאים על כמות הנוער החרדי הנושר? בטח שיהיו נושרים, איך לא? מה שהנוער הנושר הליטאי רואה אצלו בבית מחלחל עד שנמאס לו.

אז שיקומו המנהלים הגזענים, ויגידו בעברית צחה: "אנחנו לא מסוגלים לראות פרצוף שחור, אנחנו רוצים רק לבן" ויפסיקו להלעיט אותנו עם 'פך שמן הטהור', כי השמן הפך לחומץ בן יין בדמות הנערים שנושרים.
אפליה נוער נושר סערת הסמינרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד