כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מפחיד וקשה מאוד לצפייה: נהגת בסין דורסת שלושה ילדים

כמה פעמים אפשרנו לילדים לשחק במגרשי חניה? • בסרטון הקשה הבא, נראים שלושה ילדים סינים קטנים כשהם נדרסים בזמן משחק • הסרטון קשה מאוד לצפייה ואינו לבעלי לב חלש • הורים: שמרו על הילדים, נהגים: היו זהירים מאוד

התאונה בשנזן, סין - צילום מסך מתוך סרטון שפרסמה המשטרה
התאונה בשנזן, סין - צילום מסך מתוך סרטון שפרסמה המשטרה



את הסרטון המפחיד הבא, פרסמה משטרת שנזן בסין, לפני כשלושה ימים, זמן קצר לאחר התרחשות התאונה הנוראית. מטרת הפצת הסרטון היא להעלאת מודעות בכל הנוגע להימצאותם של ילדים במגרשי חניה, בייחוד באזורי מרכזי קניות.

בווידאו נראים שלושה ילדים קטנים, בני 5-6, כשהם משחקים בתמימות בחניון מכוניות מחוץ למרכז קניות. לא ברור כיצד הרשו להם ההורים לשבת שם לשחק, אך מה שעדיין לא ברור יותר, זו הסיבה שגרמה לנהגת להסחת דעת כה חמורה, שעלתה בפציעתם הקשה של שלושת הילדים ששרדו את התאונה, וסובלים כולם משברים, דימומים וחתכים בגופם.

הנהגת לא ברחה מזירת התאונה ושיתפה פעולה עם המשטרה שחוקרת את האירוע. בדיקת האלכוהול שבצעו באישה, יצאה תקינה, מה שמעלה את האפשרות להסחה חריפה אחרת, כגון שימוש בטלפון נייד.

אתרי חדשות בסין כבר פרסמו את הידיעה עם השערות כאלו ואחרות.

הסרטון הבא מתפרסם תחת אזהרת צפייה חמורה, אך חשוב ביותר להעלאת המודעות: גם לגבי מקומות המשחק של הילדים וכמובן גם לזהירות הנהגים.

טלפון נייד תאונת דרכים סין נהגת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד