כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כחודש וחצי לאחר שאשתו נפטרה, נועם התארס עם אחותה

אסתר רינה כהן ז"ל נפטרה בכ"ה תמוז בגיל 23 לאחר מחלה קשה, הותירה אחריה 3 בנות • כעת מתקבלת הבשורה על אירוסיו של נועם כהן לאחותה, רחל • מזל טוב

נועם, רחל והבנות. צילום באדיבות המצלם
נועם, רחל והבנות. צילום באדיבות המצלם



בשורה מרטיטה, משמחת לבבות שבורים, התקבלה הבוקר (רביעי) ב'לובי נשי' - בחדרי חרדים, על דבר אירוסי נועם כהן עם רחל - אמש, שלישי. הסיפור מאחורי השידוך הזה מיוחד מאוד: רחל היא אחותה הרווקה של אסתר רינה ז"ל, שנפטרה לפני כחודש וחצי. כעת היא תהפוך להיות האם המגדלת את שלושת אחייניותיה – נשואה לאביהן.

לפני כחודש וחצי, בתאריך כ"ה בתמוז, נפטרה האישה הצעירה בת ה-23, אסתר רינה כהן, לאחר שלקתה במחלה קשה מאוד. בעלה, נועם אלימלך כהן, הקים את צעקתו בכל דרך אפשרית למען תפילות לרפואתה.

לאחר שנפטרה, ספד לה הספד מצמרר וקורע לב:
"אחרי שזכיתי בך אמרתי 'הקב"ה, מה עשיתי שזכיתי בכזאת אישה?', אני לא צריך להגיד מי את ומה את. כל אחד שראה אותך וראה את המידות שלך אמר לי 'איזו אישה', אין כמו אמא של הילדות שלי.

"אסתר, אנחנו בוכים, כולם בוכים. אנחנו לא בוכים על מה שה' גזר, אנחנו בוכים שאת הולכת מאיתנו שקשה לנו בלעדייך. אנחנו בטוחים במאה אחוז שזה רצון ה' - הקב"ה לא נותן למישהו צער שזה לא מגיע לו והצער הזה הגיע ולא סתם הגיע אלא בשביל שאנחנו נתעורר בתשובה".

הבעל המשיך בהספדו: "הקב"ה שלח לנו איתות משמים לחזור בתשובה. הייתה לנו תאונה לפני שנה וחצי, יצאנו בניסי ניסים ולא התעוררנו מספיק. הקב"ה לקח לי את אשתי שנתעורר. אסתר, אני לא אשקוט ואעשה הכל לעילוי נשמתך. בעזרת ה' אני אעזוב את כל הבלי העולם הזה ואשקע בלימוד התורה הקדושה. אסתר, את שומעת אותנו, ותשמעי עליי ועל הבנות מלמעלה על הדס, על שוהם".
הרב נועם כהן אסתר רינה כהן הלוויה אירוסין טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד