כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

האלמן שהתארס עם גיסתו מדבר לראשונה: "התפילות נתנו לי כח"

סיפורו של נועם כהן, שהתאלמן מרעייתו לפני כחודש וחצי ואמש התארס עם אחותה הצעירה, מכה גלים בציבור החרדי. כעת, הוא מדבר לראשונה עם "לובי נשי": "יצאנו לפגישות רשמיות, כמו כל שידוך. התפילות נתנו לי כח להתמודד" • בלעדי

האלמן שהתארס עם גיסתו מדבר לראשונה: "התפילות נתנו לי כח"
באדיבות המשפחה



סיפורו של נועם כהן, שהתאלמן מרעייתו לפני כחודש וחצי ואמש התארס עם אחותה הצעירה, מכה גלים בציבור החרדי. האיש הצנוע, שאינו מוכן להתראיין לכלי התקשורת, מאפשר ל'בחדרי חרדים' כמה דקות של תוכן הסיפור המרגש שלו.

כפי שפרסמנו הבוקר (רביעי) ב'לובי נשי', נועם התארס עם גיסתו, רחל, אחות אשתו שנפטרה לפני כחודש וחצי. "כבר בימי השבעה אח שלה הציע את הרעיון שנחשוב על שידוך", מספר כהן. "ידעתי שחייבים להמשיך הלאה ולהתמודד עם הניסיון שהקב"ה נתן לי".

לאחר השלושים הם שוחחו, החתן האלמן הצעיר עם הורי גיסתו, רחל בת ה-20 וחצי, והחליטו לצאת לפגישות שידוך.

"אמנם הכרתי אותה כמה שנים קודם, אך מעולם לא היה ביננו דיבור" הוא אומר. "יצאנו לפגישות רשמיות לחלוטין, כמו כל שידוך אחר".

מצדה של רחל, הדברים הגיעו בטבעיות. "היא ידעה שמדובר בלהפוך לאמא לשלוש בנות, אבל ממש נתנה את הרעיון מעצמה, וזה הגיעה מתוכה – מבפנים, באמת הכי ברורה".

"זו מסירות נפש מצדה ממש ואין על כך מילים מלבד הודיה לה' יתברך שאינו מותיר אדם בודד בעולם".

את המשפחה ליווה לאורך התקופה הקצרה והקשה של הטרגדיה, איש החסד, חונא דייטש, אותו מזכיר נועם בשיחה: "לא הכרתי אותו הרבה קודם, ואפילו לא פגשתי אותו, אבל לראות את ההתגייסות מצדו למקרה שלנו, היתה מרגשת. הוא ליווה את אסתר רינה ז"ל בבית החולים, ואותנו בבית. אני מרגיש חייב לו הרבה".

בשיחה, נועם מקצר במילים וממש מבקש כמה שפחות פרסום לעצמו, רק על דברי תודה לעם ישראל הוא אינו מוותר. "בזמן התפילות על אשתי ז"ל, עשיתי ככל שיכולתי. לאחר שנפטרה, היה לי ברור שתפילות אינן שבות ריקן ועכשיו אנחנו נוכחים לדעת שהן פעלו. זה לא מובן מאליו שאני קם על הרגליים ובונה בית – התפילות נתנו לי כח להתמודד. מרגיש חייב לכל עם ישראל ואני מזכיר את כולם בתפילת שלי, ואשתדל המשיך תמיד להתפלל על כולם".
נעם כהן אירוסין אלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד