ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הרב מאזוז צעק: "תפסיקו עם השטויות, אתם יודעים שאני אפס" • צפו

מחזה נדיר התרחש במהלך שיעור שמסר הגר"מ מאזוז באשקלון, כאשר אחד הנוכחים התחיל לברך בשם ומלכות "ברוך שחלק מחוכמתו". אלא שהרב מאזוז בענוונותו הפסיקו וצעק: "זו ברכה לבטלה. תפסיקו עם השטויות. אתם יודעים שאני אפס" • צפו

הרב מאזוז צעק: "תפסיקו עם השטויות, אתם יודעים שאני אפס" • צפו
פלאש 90

רגע מיוחד ונדיר נרשם בשיעור שמסר השבוע ראש ישיבת "כסא רחמים", הגאון רבי מאיר מאזוז, במסע חיזוק שערך בעיר אשקלון, כאשר אחד הנוכחים קם ובירך בשם ומלכות 'ברוך שחלק מחכמתו ליראיו'.

הגר"מ מאזוז בענוונותו גער בקול באדם שבירך וזעק: 'זו ברכה לבטלה, איזה מן שטויות לברך עלי. אם עוד פעם יברכו עלי אני לא אגיע למסור שיעור. תפסיקו עם השטויות שלכם".



בתיעוד, שהגיע לידי "בחדרי חרדים", נראה הרב מאזוז ממשיך וגוער: "אל תברך, זו ברכה לבטלה. אין לנו היום לא את הרב עובדיה לא את הרב וואזנר, לא את הרב אלישיב, אסור לברך. ברכה כזו זה מחייב, צריך להיות ראוי לה".

כעסו של הרב יצא לאחר שגם בשבוע שעבר, בשיעור שמסר בבת ים, בירך אחד הנוכחים את הרב בשם ומלכות. "תפסיקו עם זה. גם שבוע שעבר בירך אותי אחד בבת ים. תפסיקו עם זה, אני לא אבוא יותר לשום מקום" אמר הרב.

"אנשים חושבים שאם יברכו אותי זה עושה אותי משהו. אני אפס, אתם יודעים שאני אפס? אני אוכיח לכם את זה" אמר הרב, "תפסיקו להשתגע, תפסיקו לדמיין".

לאחר השיעור שאל אחד הנוכחים את הרב, שהרב עובדיה יוסף זצ"ל פסק שאפשר לברך על הרב, אך הרב מאזוז התייחס בביטול ואמר "אני לא רוצה".
הרב מאזוז שיעור שחלק מחכמתו הרב עובדיה מסע החיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד