כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הקיצונים בארה"ב מתכננים קבלת פנים 'חמה' לביבי במטה האו"ם

קבלת פנים "חמה" במיוחד צפויה מחר לראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן נאומו במטה האו"ם בניו יורק, כאשר יגיעו להפגין נגדו ונגד מדיניות הממשלה: "אחינו בישראל קשורים בשלשלאות. נמסור את עצמנו למען אחינו"

הפגנה במנהטן נגד ביבי נתניהו. צילום: ארכיון
הפגנה במנהטן נגד ביבי נתניהו. צילום: ארכיון

הקיצונים בארה"ב מתכננים קבלת פנים "חמה" במיוחד מחר (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו מול מטה האו"ם בניו יורק. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

בארה"ב פרסמו מודעות הקוראות לבוא ולהפגין מחר בזמן נאומו של נתניהו באו"ם. כטבעה של הפרופוגנדה הידועה מבית הסיקריקים - גם במקרה זה, הם מגזימים ומקצינים את המצב, כשבראש המודעה הם כותבים את הדברים הבאים, ביידיש: "איך אנו יכולים לעמוד בחיבוק ידיים בזמן בוער, כשאחינו בישראל קשורים בשלשלאות ואינם רואים את הדרך החוצה?".

והם ממשיכים: "בואו נמסור את עצמנו למען אחינו ונצא לזעוק את זעקת הכאב בחוצות ניו יורק. אסור שאף אחד ייעדר. ברבבותינו נצא, זקנים ונערים מרחבי ניו יורק".

כאמור ההפגנה צפויה להתקיים מחר בשעה 16:30 שעון ניו יורק מול בניין האו"ם.

הקמפיין המושקע לווה בשלושה סוגי מודעות צבעוניות וזועקות שנתלו בריכוזים החרדים בבורו פארק ובויליאמסבורג, המתארות את החיים בישראל כאסון מהגיהנום. "גזירות שמד, מלומדי מכות, עוברים עינויים וסבל, יושבי חושך וצלמוות, המשתיקים את קול מחאתם".

ראש הממשלה נתניהו צפוי להופיע מחר בעצרת הכללית של האו"ם ולאחר מכן ייפגש עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון ויבקר בתערוכת הציורים של הדר גולדין הי"ד - המוצגת בימים אלה באו"ם בפני מנהיגי העולם.

המודעות בשכונות על ההפגנה






סיקריקים האום נתניהו ראש הממשלה הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד