כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

התאחדות הרבנים קוראת לצאת להפגין נגד "ראש הכופרים"

ראש הממשלה נתניהו צפוי להיתקל היום בהפגנה סוערת בעת נאומו בעצרת האו"ם; התאחדות הרבנים פרסמה קריאה לצאת ולהפגין נגד "גזירת הגיוס"

נתניהו. צילום: הדס פרוש - פלאש 90
נתניהו. צילום: הדס פרוש - פלאש 90 צילום: הדס פרוש - פלאש 90

בעת נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היום (חמישי) בעצרת האו"ם יפגינו הקיצונים על גזירת הדת בארץ, כפי שפורסם אמש לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

מדובר בקריאה של התאחדות הרבנים בארה"ב וקנדה שקראו להפגנה מול בניין האו"ם במכתב נכתב "ע"ד הגזירה הנוראה גזירת הגיוס שגזרה מלכות המינות בארצה"ק שהוא גזירת שמד וכליי' רח"ל... ולאור שאר הגזירות נגד קיום הדת והתורה הקדושה בארצה"ק.. חובת השעה עלינו להזעיק תבל ומלואה נגד רשעים אלו ההולכים בעקבות מלכיות הרשעה.

"אי לזאת נצא לרחובה של עיר במחאה אדירה בעת ובזמן אשר ראש הכופרים יופיע אצל האומות המאוחדות לדבר בשם התורה ובשם הכלל ישראל, נוקיע אותו ונפרסם לעיני העמים והשרים ששם ישראל גנוב בידם והם הם העוכרי ישראל הפועלים לכלות שם ושארית ישראל".

בוועד המארגן אומרים שהם מצפים לגל של מחאות סוערות בעת ההפגנה מצד פורקי עול תומכי מדינת ישראל, אנשים שדרכם לבוא להפיר את המחאות של היהדות החרדית, ובקשו מהמשתתפים להתעלם מהם ולציית רק לההוראות של המארגנים.

גם בסאטמר יצא כרוז מיוחדת שקורא, "בפקודת הקודש" של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר שעל כל אחד ואחד להשתתף בההפגנה מול בניני האו"ם, להודיע לכל העמים שהכופרים לא מייצגים את עם ישראל.


ראש הכופרים בנימין נתניהו סאטמר בניין האום עצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד