כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גפני נגד שופט בג"צ: דווקא הדתי יוצר בעיה

"השופט הדתי אליקים רובינשטיין הוא קיצוני בסיוע שלו לרפורמים, אמר יו"ר 'דגל התורה', בעקבות חוות הדעת של היועץ מנדלבליט

משה גפני
משה גפני

לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע כי אין בכוונתו להתערב ביישום מתווה הכותל שאושר בישיבת הממשלה, וזאת מהסיבה "שהמתווה הוא סוגיה פוליטית", הבוקר (ה') מגיב יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ואומר כי "מי שפוליטי בעניין הזה הם שופטי בג"ץ".

"נושא מתווה הכותל איננו סוגיה פוליטית, היא סוגיה מקצועית לכל דבר ועניין, האם יש יהדות במדינת ישראל או לא", אמר גפני ל'יתד נאמן', "מי שפוליטי בעניין הזה אלו הם שופטי בג"ץ, אשר עמדתם אינה מקצועית. הם נגד התורה והיהדות, המעורבות שלהם בעניין הזה מבחינה מקצועית היא בלתי קבילה בעליל".

גפני המשיך לתקוף את בג"ץ ואמר כי - "הם מייעצים לרפורמים מה לעתור ומה לא לעתור, מה למשוך ומה להביא, ויותר מכך השופט הדתי כביכול, הוא יותר קיצוני מכל האחרים בסיוע לרפורמים". גפני כיוון את האש לשופט אליקים רובינשטיין לאחר שבדיון שהתקיים בנושא בשבוע שעבר - צידד בעד העותרים הרפורמים ואף סייע להם בהכוונה.

"על כן לקבוע כי מדובר בנושא פוליטי ולכן יש להעביר זאת לבג"צ היא אמירה שאיננה נכונה בשני חלקיה", הוסיף. בעקבות כך אמר גפני כי "אנחנו ניאבק נגד ההחלטה הזו ונדרוש התערבות ממשלתית למיגור ניסיונות הפגיעה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי. לעולם לא נכיר בתנועות הכפרניות מזייפות היהדות הנועצות חרב בתורה הקדושה".
משה גפני אליקים רובינשטיין מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד